Targi eHandlu

Dodane:

Justyna Czyczuk Justyna Czyczuk

Udostępnij:

Sprzedajesz, ale chcesz więcej? A może kupujesz i chcesz wiedzieć, jak to wygląda od środka? Przyjdź na Targi eHandlu i zobacz największe marki w Polsce, prezentujące swoje osiągnięcia z dziedziny handlu i usług w internecie.

Sprzedajesz, ale chcesz więcej? A może kupujesz i chcesz wiedzieć, jak to wygląda od środka? Przyjdź na Targi eHandlu i zobacz największe marki w Polsce, prezentujące swoje osiągnięcia z dziedziny handlu i usług w internecie.

Targi eHandlu to wyjątkowe wydarzenie przynajmniej z kilku powodów. Tutaj wystawcy nie barykadują się na swoich stoiskach. Każdy ma równe szanse, aby zaprezentować swoje osiągnięcia. Rywalizacja przesuwa się w inną stronę, tę najmilszą dla klientów, a mianowicie promocje. Zniżki, rabaty, darmowe dni testowe – te i wiele innych rzeczy są już przygotowane i czekają tylko na odwiedzających.

Z drugiej strony Targi to nie tylko oferty specjalne. Jeśli potrzebujesz rzetelnej wiedzy to znajdziesz jej naprawdę sporo. Prezentacje branżowe, pozwolą przejść z poziomu “gdzie miałem kliknąć?” do “mogliby zrobić ten przycisk ładniejszy”. Sotrender, PayU, Gruper, Ceneo, Nokaut – nawet jeśli twoja przygoda ze sprzedażą w internecie trwa krótko, z pewnością znasz te marki. Poznasz je jeszcze bliżej na Targach eHandlu, a dzięki Strefie Startupów, zobaczysz jak można przekuć dobry pomysł w dochodowy biznes.

1200 zwiedzających, 400 litrów kawy i 43200 sekund networkingu, to wszystko już w najbliższą środę (24.10) na Targach eHandlu w Hali Stulecia we Wrocławiu. Jeśli jesteś przedsiębiorcą weź ze sobą spory zapas wizytówek, bo podczas ostatniej edycji wymieniono ich około 18000. A jeśli lubisz “social chitchat” przygotuj się na setki uścisków dłoni.

Możesz odwiedzić Targi zupełnie za darmo. Wystarczy zarejestrować się na stronie. Przy okazji możesz otrzymać torbę z limitowanej serii przygotowaną specjalnie dla Ciebie przez Zucha. Do zobaczenia w Hali Stulecia.