Serwis odbierz.to zwycięzcą konkursu Startup Boat

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Startup Boat to inicjatywa Forum Młodych PKPP Lewiatan Łódzkie, działająca w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2012 (Global Entrepreneurship Week, w skrócie GEW), którego celem jest propagowanie idei przedsiębiorczości.

Startup Boat to inicjatywa Forum Młodych PKPP Lewiatan Łódzkie, działająca w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2012 (Global Entrepreneurship Week, w skrócie GEW), którego celem jest propagowanie idei przedsiębiorczości. Pomysłodawcami GEW są były premier Wielkiej Brytanii Gordon Brown oraz prezes amerykańskiej Fundacji Kauffmana – Carl Schramm.

Pierwsza edycja GEW miała miejsce w 2008 roku i uzyskała poparcie m.in. Baracka Obamy, Davida Camerona, Benjamina Netanyahu i Hilary Clinton. Łódzka edycja Światowego Dnia Przedsiębiorczości (12-18 listopada) była wydarzeniem w całości poświęconym startupom i wyłoniła zwycięzcę pierwszej edycji konkursu Startup Boat.

Celem konkursu Startup Boat jest budowanie środowiska startupów oraz wsparcie projektów o największym potencjale biznesowym i perspektywach rozwoju. Nagrodą zaś – pomoc twórcom w realizacji i rozwoju pomysłu oraz przepustka do UPRISER.

Dzięki zwycięstwu w Startup Boat twórcy serwisu odbierz.to dołączyli do ścisłego grona finalistów konkursu powstałego z inicjatywy Funduszu Zalążkowego Krakowskiego Parku Technologicznego (FZ KPT) – UPRISER, do którego dostać się mogą tylko zwycięzcy konkursów realizowanych m.in. w ramach Startup Weekend Trójmiasto, Startup Weekend Poznań oraz krakowskiego eFestiwalu. Kapitułę UPRISER tworzą doświadczeni biznesmani, którzy wybiorą najciekawsze pod względem koncepcyjnym i ekonomicznym pomysły. Zwycięzcom zostanie złożona propozycja wejścia kapitałowego i wsparcia merytorycznego ze strony FZ KPT. Zwycięzcę UPRISERA poznamy w styczniu 2013 roku.

Serwis odbierz.to działa na rynku od maja 2012 roku (do października jako e-pasaz.eu). Od początku istnienia odwiedziło go ponad 1,2 mln użytkowników, a liczba odsłon witryn przekroczyła 3,2 mln. Serwis, w nieco ponad 6 miesięcy, pozyskał ponad 160 tys. leadów, obejmujących dane osobowe oraz preferencje zakupowe i upodobania konsumenckie. Na podstawie ankiet wypełnianych przez użytkowników portalu i zebranych dzięki temu informacji, powstają bazy, które są ściśle dostosowane do konkretnych, unikatowych potrzeb różnych firm i ich branży. Osoby odpowiedzialne za rozwój i kreowanie sprzedaży oraz tworzenie strategii marketingowych w firmach, na podstawie zebranych danych mogą zaprojektować skuteczną strategię marketingu bezpośredniego. Natomiast wspierający serwis odbierz.to brand Online Sales & Marketing Group, umożliwia klientom kompleksową realizację działań wchodzących w zakres e-marketingu bezpośredniego.

źródło: informacja prasowa