Beemail wchodzi na polski rynek

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Na początek lutego zaplanowany został na polskim rynku debiut platformy Beemail – pierwszego systemu e-mailingowego przeznaczonego dla e-commerce. Jeszcze przed oficjalnym startem licencję na dostęp do Beemaila kupiły m.in. ING, Presspublica i Gadu-Gadu.

Na początek lutego zaplanowany został na polskim rynku debiut platformy Beemail – pierwszego systemu e-mailingowego przeznaczonego dla e-commerce. Jeszcze przed oficjalnym startem licencję na dostęp do Beemaila kupiły m.in. ING, Presspublica i Gadu-Gadu.

Wśród kluczowych rozwiązań, o które oparta jest platforma Beemail, znajduje się moduł zautomatyzowanych maili warunkowych pozwalający na definiowanie indywidualnych dla poszczególnych konsumentów ścieżek zakupowych. W zależności od zachowań odbiorców, zarejestrowanych w mailingu lub na stronach docelowych, otrzymują oni kolejne wiadomości, których treść dostosowana jest do ich preferencji. W efekcie skuteczność takich kampanii jest nawet o kilkaset procent wyższa niż standardowych newsletterów.

Inne istotne wprowadzone w Beemailu nowości to m.in. moduł pogłębionej analizy, prezentujący szczegółowo wskaźniki konwersji na sprzedaż, rozwiązania służące poprawianiu efektywności kreacji wiadomości e-mail (testy A/B, spam-test oraz moduł analizy kodu HTML) oraz zaawansowane filtry. Platforma umożliwia także ratargetowanie kampanii oraz gromadzenie leadów sprzedażowych Facebooka i dedykowanych landing pages.

– Prace nad Beemailem trwały ponad dwa lata i zaangażowały kilkunastoosobowy zespół doświadczonych Programistów – mówi Grzegorz Chyliński, Prezes Spółki.Teraz za cel stawiamy sobie ciągłe wprowadzanie kolejnych nowych rozwiązań, które będą bezpośrednio przekładać się na wzrost sprzedaży po stronie naszych klientów – dodaje Chyliński.

Korzystanie z Beemaila różni się zasadniczo od sposobu korzystania ze zwykłych narzędzi do e-mail marketingu. Podporządkowanie wszystkich funkcji celom sprzedażowym przekłada się na odmienny interfejs i umożliwia szybszy dostęp do najważniejszych modułów systemu.

W związku z debiutem platformy Beemail uruchomiony został już serwis www.beemail.pl zawierający szczegółowy opis jej możliwości, multimedialne prezentacje oraz bazę wiedzy, która skupia wszystkie istotne informacje dotyczące prowadzenia działań e-mailingowych w branży e-commerce. Umożliwia on także założenie darmowego konta w systemie, pozwalającego na przetestowanie wszystkich jego możliwości.

źródło: informacja prasowa