Nadciąga nowa fala profesjonalnej edukacji na temat ehandlu

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

2. marca w Poznaniu odbędzie się inaugruacja czwartej edycji ShopCamp. Podczas pięciu spotkań zaplanowanych na ten rok wydarzenie będą wspierać Partnerzy, którzy wraz z Fundacją Polak 2.0 chcą kontynuować misję integrowania środowiska e-commerce.

2. marca w Poznaniu odbędzie się inaugruacja czwartej edycji ShopCamp. Podczas pięciu spotkań zaplanowanych na ten rok wydarzenie będą wspierać Partnerzy, którzy wraz z Fundacją Polak 2.0 chcą kontynuować misję integrowania środowiska e-commerce.

Divante, AtomStore, DPD Polska, FreecoNet, Manubia i SOFORT Banking to Partnerzy, którzy będą dzielić się swoim bogatym doświadczeniem z uczestnikami spotkań. Oto jak widzą swój udział marki, które współtworzą tegoroczny ShopCamp.

Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante:

Chcemy podzielić się wiedzą zdobytą dzięki kompleksowej obsłudze sklepów internetowych z wielu branż. Podczas ShopCampów opowiemy o konkretnych case-studies naszych projektów. Przeprowadzimy także warsztaty z wypracowanej przez Divante metodologii prowadzenia projektów w modelu success-fee.

Łukasz Plutecki, Atomstore:

Bardzo cieszymy się, iż już drugi rok z rzędu możemy wspierać Fundację Polak 2.0 w organizacji ShopCampu. Będziemy starali się kłaść nacisk na tematy związane z content marketingiem i projektowaniem responsywnym – to będą zapewne jedne z najważniejszych tematów w e-commerce w tym roku.

Dagmara Kruszewska, Country Manager Poland SOFORT AG:

Chcę przekazać swoją wiedzę na temat e-commerce na niemieckim rynku. Uczestnicy dowiedzą co najlepiej sprzedaje się w Niemczech, jak wygląda marketing e-sklepów na tym rynku, a także jaka jest mentalność niemieckich kupujących. Czyli wszystko o czym wiem, a co każdy kto planuje otworzyć sklep w Niemeczech wiedzieć powinien.

Anna Zabaryłło, FreecoNet:

FreecoNet stawia na swobodną (tele)komunikację. Podczas cyklu spotkań Shopcamp opowiemy o ciekawych rozwiązaniach „w chmurze”, które ułatwiają komunikację i pozwolają sporo oszczędzić. Wszystko po to, by móc być w kontakcie z klientami na okrągło.

Aneta Gasparska, Rzecznik prasowy DPD Polska:

Spotkania ShopCamp stanowią niepowtarzalną okazją do przyjrzenia się nowym trendom i kierunkom w branży, nawiązania odpowiednich kontaktów, a w konsekwencji budowania stabilnej podstawy rozwoju własnego e-biznesu. W dobie dynamicznego rozwoju handlu internetowego takie inicjatywy są bardzo cenne, dlatego z niekłamaną satysfakcją DPD Polska dołączyła do grona partnerów spotkań z cyklu ShopCamp.

ShopCamp zmienia się dla uczestników

ShopCamp w tym roku zaskoczy uczestników nowymi elementami formuły. To jedno z najstarszych barcampowych spotkań w Polsce, zmienia się z edycji na edycję chcąc docierać do jak najszerszego grona osób skupionych wokół e-commerce. Przedsmak tych zapowiedzi stanowi organizacja “Warsztatów ShopCamp”, które już wkrótce mają szansę stać się marką samą w sobie. W obecnej edycji będą współtworzone i prowadzone przez ekspertów Divante. Pierwsze Warsztaty już 1. marca, w dzień poprzedzający inaugarcyjny w tym roku ShopCamp, który odbędzie w poznańskim Starym Browarze. Więcej informacji na temat Warsztatów pod tym linkiem: http://warsztaty.shopcamp.pl.

Edukacja i integracja

Spotkania ShopCamp to jak zawsze otwarte prezentacje zaproszonych gości, które stanowią dla uczestników dużą wartość edukacyjną i inspirują do wdrażania nowych rozwiązań we własnych e- biznesach.

Od początków ShopCampu jednym z najchętniej słuchanych, a tym samym najchętniej zapraszanych prelegentów był Konrad Latkowski, który reprezentuje markę Manubia, jednego z tegorocznych Partnerów ShopCampu. Jak sam mówi:

Miałem okazje troszeczkę przyczynić się do powstawiania pierwszej edycji Shopcampu. Jako jeden z nielicznych wygłaszałem prezentacje, przynajmniej raz, na wszystkich trzech edycjach Shopcampu. Cieszy mnie, że wraz z rozwojem Manubii mogę dołączyć także do grona Partnerów tego wyjątkowego wydarzenia. Wydarzenia, które jest cyklicznym miejsce integracji ludzi od e-handlu. Tych początkujących i tych bardzo doświadczonych. To wspaniałe!

ShopCamp w Poznaniu

Najbliższe spotkanie odbędzie pod hasłem “Męskie hobby”, a w agendzie znajdą się prelegenci reprezentujący bardzo ciekawe branże. Wśród osób, które opowiedzą o swoich pasjach, a zarazem sposobach na biznes znajdą się m.in. Adam Jesionkiewicz (Astromarket.pl), Łukasz Więcek (Majsterkowo.pl), Igor Czajkowski (Cyklotur.com), Marek Prudel (Militaria.pl). Spotkanie odbędzie się 2. marca w Poznaniu, aby wziąć udział wystarczy się zarejestrować. Aktualne informacje na temat wydarzenia są dostępne na stronie internetowej: http://shopcamp.pl.

MamStartup objął patronat nad tym wydarzeniem.

źródło: informacja prasowa