Zwycięzca II edycji StartUp Contest ujawniony!

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

W ubiegły piątek, 24 maja, finałowe startupy stanęły do rywalizacji o zainteresowanie inwestorów i nagrody dodatkowe. Uczestnicy konkursu spotkali się z licznym gronem mentorów, którzy doradzali początkującym przedsiębiorcom, a następnie wybrali finałową siódemkę.

W ubiegły piątek, 24 maja, finałowe startupy stanęły do rywalizacji o zainteresowanie inwestorów i nagrody dodatkowe. Uczestnicy konkursu spotkali się z licznym gronem mentorów, którzy doradzali początkującym przedsiębiorcom, a następnie wybrali finałową siódemkę. W piątkowe popołudnie każdy z nich otrzymał 5 minut na prezentację swojego biznesu i odpowiedzi na pytania Jurorów. Wygrali twórcy portalu Pitu Pitu. Między innymi „za najbardziej sexy pomysł”, jak argumentowano. Zwycięzcy mają szansę na otrzymanie wsparcia inwestora – otrzymali też nagrody rzeczowe, warsztaty. Jak wiemy z kuluarowych rozmów, jurorzy określali poziom konkursu jako wysoki sugerując, iż na wsparcie inwestorskie zasługuje kilka konceptów.


Oto, jak uczestnicy oceniali STARTUP CONTEST: „To super konkurs, bo dodaje odwagi ludziom takim, jak my, początkującym przedsiębiorcom. My dopiero uczymy się myśleć biznesowo. Poznaliśmy ludzi, których w naszym codziennym świecie nie mielibyśmy szansy poznać, a dzięki takim imprezom poznajemy ich i dostajemy realną pomoc, bo wiadomo: ludzie znają ludzi, ktoś komuś coś podszepnie, pozna z kimś ważnym – i to działa. To widać.” Pierwsze miejsce otrzymał portal Pitu Pitu, który podpowiada imprezowiczom, dokąd i kiedy warto wyjść oraz jak poruszać się po Trójmieście; pomaga też lokalom rozrywkowym w efektywnej i mierzalnej promocji miejsc, wydarzeń oraz ofert specjalnych. Drugie miejsce zajęli twórcy M-tronics, startupa, którego celem jest zwiększenie efektywności systemów oświetleniowych zasilanych z odnawialnych źródeł energii (efektywne zarządzanie energią i zdalna kontrola przez internet).

O STARTUP CONTEST:

Była to już druga edycja STARTUP CONTEST. Do gdańskiego Startera wpłynęło wiele zgłoszeń startupów, czyli firm w fazie rozwoju. Termin zgłoszeń upłynął 7 maja. Głównym celem konkursu było połączenie początkujących przedsiębiorców z inwestorami, a także umożliwienie im przetestowania swoich pomysłów biznesowych z doświadczonymi przedsiębiorcami. Cele te zostaną zachowane również podczas kolejnych edycji.

MamStartup objął patronat nad tym wydarzeniem

źródło: informacja prasowa