Netia ma pierwszy wirtualny symulator sterowany smartfonem

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Agencja Infinity Group zrealizowała innowacyjny projekt promujący Netia Player, czyli dekoder dający dostęp do usług Telewizji Osobistej Netii. Powstał interaktywny symulator online, odzwierciedlający wszystkie funkcje rzeczywistego urządzenia. Jest dostępny na stronie player.netia.pl.

Agencja Infinity Group zrealizowała innowacyjny projekt promujący Netia Player, czyli dekoder dający dostęp do usług Telewizji Osobistej Netii. Powstał interaktywny symulator online, odzwierciedlający wszystkie funkcje rzeczywistego urządzenia. Jest dostępny na stronie player.netia.pl.

Symulator wiernie oddaje strukturę menu, funkcjonalności i sposób działania Netia Playera bezpośrednio w przeglądarce internetowej. Netia Player sterowany jest pilotem – tak też jest w symulacji. Użytkownik ma tu do dyspozycji aż dwa „piloty”. Pierwszy – to wirtualny pilot na ekranie komputera, uruchamiany kursorem. Drugi, znacznie trafniej imitujący rzeczywistość – to pilot we własnym smartfonie. Funkcja sterowania symulacją przy pomocy smartfona działa niezależnie od platformy (iOS, Android, Windows Phone, BlackBerry). Korzystanie z „mobilnego” pilota rozszerza doświadczenie związane z symulacją – trzymając go w ręku testujący otrzymuje niemal idealne odwzorowanie obsługiwania prawdziwego telewizora. „Pilot” w smartfonie nie wymaga instalacji żadnej specjalnej aplikacji – wystarczy wejść na stronę www i wpisać kod wyświetlony na ekranie komputera.

Mechanizm symulatora sterowanego smartfonem wykonany został przy użyciu technologii HTML 5 z wykorzystaniem JavaScript (jQuery) i node.js. Jest to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku.

Grzegorz Grzegorski, Kierownik Działu Produktu Telewizja Osobista komentuje:

Zależało nam na tym, aby każdy zainteresowany otrzymał możliwość wypróbowania możliwości Netia Playera we własnym zakresie, we własnym domu. Gdy agencja zaproponowała symulację sterowaną pilotem-smartfonem – nie wahaliśmy się długo. Bezpośredni, wręcz „namacalny” kontakt z usługą, to doskonałe narzędzie prezentujące jej funkcjonowanie nowym użytkowników. A przy tym – nowatorskie i efektowne.

źródło: informacja prasowa