E-commerce Trends i Targi eHandlu odbędą się już 23 i 24 września w Warszawie

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

W trakcie dwóch dni zaprezentują się praktycy ecommerce, przedstawiciele wiodących firm działających w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze.

W trakcie dwóch dni zaprezentują się praktycy ecommerce, przedstawiciele wiodących firm działających w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze. Podczas konferencji odbędą się dwudniowe warsztaty Szkoły e-Commerce Polska na temat: wykorzystania marketingu online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu oraz poszerzania sprzedaży o kanał online.

Konferencję otworzy prezentacja Stephena Madera z Kantar Retail na temat przyszłości branży e-commerce i cech wyróżniających sklepy najlepiej dostosowane do wymagań zarówno współczesnego jaki i przyszłego klienta. Czy social i mobile commerce wprowadzą nową jakość w handlu detalicznym? Na czym budują swoją przewagę konkurencyjną najwięksi gracze na rynku, a co wyróżnia małe, obiecujące startupy? – to tylko niektóre z zagadnień, które omówi przedstawiciel Kantar Retail. Kluczowe trendy w logistyce ecommerce na najbliższe lata przedstawi Rafał Brzoska twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, do której należą największa prywatna poczta – InPost oraz Paczkomaty InPost. Jakie spojrzenie na kwestie sprawnej obsługi posprzedażowej ma Poczta Polska dowiemy się z prezentacji Marka Cynowskiego dyrektora e-commerce.

Przyszłością jest pełna integracja systemów nadawania i śledzenia przesyłek z systemami magazynowymi oraz oprogramowaniem sklepu internetowego oraz wsparciem nowoczesnej technologii dla tych procesów. Możliwości jakie za tym idą są ogromne – jak chociażby brak sprecyzowanego konkretnego miejsca nadania przy założeniu, że możemy zgeolokalizować odbiorcę, którego kurier „złapie” na mieście – mówi Marek Cynowski z Poczty Polskiej.

W takcie pierwszego dnia konferencji przewidziany jest także panel dyskusyjny prowadzony przez Grzegorza Wójcika z eCommerce Polska – Izby Gospodarki Elektronicznej, która jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

Istotnymi tematami prezentacji podczas Ecommerce Trends 2013/jesień będą nowe rozwiązania płatnościowe prezentowane przez przedstawicieli Visa, Mastercard, Pay Pal czy Przelewy24. Na jesienną edycję konferencji organizatorzy zaprosili reprezentantów firm o ciekawym modelu biznesowym działających w nieco innych, niż typowy ecommerce, sektorach rynku. Foodpanda –razem z powiązaną marką hellofood, jest leaderem wśród platform online służących do zamawiania jedzenia, funkcjonującym już w 27 krajach na świecie oraz Energa – uruchamiająca innowacyjny projekt eCommerce w modelu end2end.

Warto zwrócić uwagę na fakt, że Grupa Kapitałowa ENERGA to największy w Polsce sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. Firma znalazła się na 74. miejscu na liście TOP 500 największych firm z tego regionu Europy (ranking miesięcznika „Manager Magazyn). Obsługuje 2,4 mln odbiorców indywidualnych) oraz dla ponad 200 tys. firm. Jak wielkim wyzwaniem jest przeprowadzenie tak szeroko zakrojonego projektu informatycznego dowiemy się z prezentacji Tomasza Aftańskiego (Energa) i Tomka Karwatki (Divante) – mówi Agnieszka Świtkowska co-founder NoNoobs.

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe zorientowane na sprzedaż przy wykorzystaniu narzędzi oferowanych przez Facebook, będzie można dowiedzieć się z case study prezentowanych przez Illyę Kondratyuka i Serhada Bolukcu z Facebooka. W takcie dwóch dni konferencji Ecommerce Trends 2013 prelegenci poruszą zagadnienia:

  • Jak wykorzystać Marketing Automation do połączenia sprzedaży online ze sprzedażą tradycyjną
  • Procesy automatyzujące ROPO, łączenie e-mail marketingu, dynamicznej treści na stronie www i call center
  • Czy mikroformaty Google zwiększają ruch i sprzedaż w sklepach online?
  • Jak wykorzystać mobile do zwiększania sprzedaży w sklepie?
  • Analiza działań online i ich wpływ na offline
  • Jak skutecznie używać retargetingu i audience targetingu w branży e-commerce?
  • Co powinno odróżniać platformę e-mailingową dla e-commerce od zwykłego systemu mailingowego?
  • Jak uzyskiwać zwrot z inwestycji w kampanie email marketingowe?

W tym roku po raz pierwszy jesienna edycja konferencji Ecommerce Trends 2013 odbywa się wraz z Targami eHandlu. Połączenie dwóch najważniejszych wydarzeń w branży ecommerce Konferencji Ecommerce Trends oraz Targów eHandlu stworzy unikalną okazję do spotkania branżowego na skalę o jakiej jeszcze kilka lat temu nie moglibyśmy nawet pomarzyć. Cały e-handel w jednym miejscu i to nie byle jakim – to wizja, która kusiła nas od dawna – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl.

Kulminacyjnym punktem pierwszego dnia Konferencji będzie wieczór branżowy na Targach eHandlu, podczas którego możliwe będzie spotkanie z wystawcami oraz udział w Gali rozdania corocznie przyznawanych nagród dla najlepszych sklepów – Ekomersy 2013.

Ecommerce Trends 2013/jesień (23-24 września, Stadion Narodowy) to:

  • ponad 30 prelekcji, wykładów i dyskusji;
  • dwa dni wypełnione wiedzą i okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych;
  • dwa dni warsztatów Szkoły e-Commerce Polska;
  • trzy jednocześnie toczące się ścieżki prezentacyjne;
  • wieczór branżowy na targach eHandlu i gala rozdania corocznie przyznawanych nagród dla najlepszych sklepów – Ekomersy 2013

Konferencja Ecommerce Trends 2013/ jesień to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami. Spotkanie to jest również okazją dla uczestników do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy już odnieśli znaczące sukcesy w branży e-commerce.

MamStartup jest patronem wydarzenia

źródło: informacja prasowa