Odświeżony Listonic dostępny na iOS 7

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Listonic właśnie opublikował całkowicie przebudowaną wersję swojej aplikacji Wygodna lista zakupów na iPhone’y.  Nowym programem chce wkroczyć na rynki zachodnie i tam powalczyć 
o dominację wśród mobilnych list zakupów o globalnym zasięgu.

Listonic właśnie opublikował całkowicie przebudowaną wersję swojej aplikacji Wygodna lista zakupów na iPhone’y.  Nowym programem chce wkroczyć na rynki zachodnie i tam powalczyć 
o dominację wśród mobilnych list zakupów o globalnym zasięgu.

Nowy Listonic ma całkowicie zmieniony design i jako jeden z pierwszych polskich programów został w pełni dostosowany do nowego, płaskiego wyglądu iOS 7. Listonic uprościł korzystanie z aplikacji, przekonstruował ją i dostosował do najnowszych trendów. Dzięki temu jest najlepszym programem w swojej kategorii. Twórcy aplikacji, wiodącej prym na rynku rodzimym, mają nadzieję na zdominowanie segmentu list zakupów również za granicą, zwłaszcza, że jak dotąd żadna spośród oferowanych na rynku globalnym aplikacji nie osiągnęła statusu lidera.

Spośród najważniejszych usprawnień wymienić należy zoptymalizowane mechanizmy synchronizacji list oraz współdzielenia między użytkownikami – obecnie są one zdecydowanie szybsze i bardziej bezawaryjne. Wprowadzono również nowe opcje, jak współdzielenie listy za pomocą maila lub wiadomości sms, dodawanie notatek do list, czy kopiowanie jedynie części przedmiotów z listy. Jedną z największych zmian, ułatwiających użytkowanie listy, jest wprowadzenie możliwości łatwego kasowania kupionych przedmiotów, dzięki czemu użytkownicy mogą cały czas korzystać z jednej listy.

Nową odsłoną aplikacji Listonic chce zdobyć zachodnie rynki. W ciągu pół roku zamierza pozyskać w USA 200 tys. aktywnych użytkowników, którzy staną się podstawą do dalszego rozwoju programu. W oparciu o sposoby posługiwania się aplikacją przez przyszłych zachodnich użytkowników, zostaną podjęte decyzje dotyczące rozbudowy obecnych lub dodania nowych funkcji, by jak najlepiej dopasować produkt do potrzeb amerykańskiego rynku. Po zbudowaniu bazy osób korzystających z aplikacji, twórcy rozpoczną rozmowy z potencjalnymi partnerami biznesowymi i będą dążyć do wprowadzenia modelu biznesowego, który okazał się sukcesem na  rynku krajowym.

źródło: informacja prasowa