hop2shop wchodzi na polski rynek

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Kontakt z konsumentem w czasie rzeczywistym online przy półce sklepowej stał się rzeczywistością, dzięki nowatorskiej technologii zastosowanej w platformie marketingu mobilnego hop2shop.

Kontakt z konsumentem w czasie rzeczywistym online przy półce sklepowej stał się rzeczywistością, dzięki nowatorskiej technologii zastosowanej w platformie marketingu mobilnego hop2shop.

Hop2shop to innowacyjna platforma marketingu mobilnego w postaci aplikacji na smartfony, działająca w oparciu o unikalny system lokalizowania konsumenta (nazywany przez twórców BOX). Aplikacja działa m.in. podczas wejścia konsumenta do sklepu, czy obecności przy określonej półce sklepowej.

To nie tylko technologia bezpośredniego kontaktu z konsumentem w miejscu sprzedaży, ale realnie działająca aplikacja w oparciu o tę technologię.

Czy marketerzy są już gotowi wykorzystać nową technologię, o której się mówi? Jak to działa?

  • Aplikacja oparta jest o unikalny system lokalizowania konsumenta podczas wejścia do sklepu, wpływania na jego zachowanie i decyzje zakupowe w realnym świecie – decyzje zakupowe podejmowane są bezpośrednio w miejscu zakupu.
  • Dzięki zainstalowanemu w sklepie emiterowi dźwięku (fala ultradźwiękowa niesłyszalna dla człowieka), aplikacja w telefonie ściąga dane tuż po wejściu klienta do sklepu.
  • Dzięki technologii ultradźwiękowej telefon odbiera dane tylko z danego miejsca (danego sklepu), nie wychwytując informacji np. od konkurencyjnej sieci za ścianą. W ten sposób możemy już od samego wejścia do sklepu prowadzić dialog z Klientem lub zachęcać go do angażowania się w zadania jakie dla niego dana marka przygotowała.
    Przyciągnąć do określonego towaru, zaproponować dodatkową promocję czy rabat, jeśli wiemy że przebywa w sklepie już dłuższą chwilę, czy spowodować że dorzuci do koszyka kolejny artykuł.
  • Technologia fali ultradźwiękowej pozwala także na lokalizowanie użytkownika „tu i teraz”. Wiemy na przykład, że użytkownik wszedł właśnie do naszego sklepu, a nie znajduje się kilka metrów dalej lub w pobliżu.
  • Twórcy twierdzą, że to narzędzie nie tylko wpływa na traffik. Znajomość konsumenta i umiejętne zastosowanie aplikacji przełoży się również na zwiększenie zakupów.

„Stajemy się coraz bardziej „mobile”. Telefon mamy zawsze przy sobie i zastępuje nam on coraz większa ilość narzędzi. Teraz pozwoli też na bezpośredni kontakt konsumenta z marką, a nawet daną promocją czy produktem, pozwoli na otrzymanie dodatkowego kontentu i to nie w wirtualnym ale realnym świecie zakupów.” – mówi Andrzej Zychewicz – jeden z twórców aplikacji. Hop2shop przyniesie wiele korzyści zarówno konsumentom, jak i sieciom sklepów. Sprawi, że zakupy i promocje będą jeszcze bardziej zindywidualizowane, a informacje dla konsumenta będą pojawiały się w czasie rzeczywistym w domu, pracy, przed telewizorem, czy w momencie wejścia klienta do sklepu.

Aplikacja dostarczy także szereg nowych i niewykorzystywanych dotąd narzędzi sieciom sklepów, dzięki którym będzie można prowadzić klienta po całym sklepie i informować go na bieżąco o dostępnych promocjach lub spersonalizowanych ofertach – w czasie rzeczywistym, tuż po przekroczeniu progu sklepu.

źródło: informacja prasowa