Mobilna interakcja z meczami Mundialu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Polacy z VoodooDance chcą powtórzyć sukces Amerykanów, którzy zarobili 120 milionów dolarów na sportowej aplikacji na telefony i tablety. VoodooDance zaczyna od interaktywnej aplikacji mobilnej na Mundial.

Polacy z VoodooDance chcą powtórzyć sukces Amerykanów, którzy zarobili 120 milionów dolarów na sportowej aplikacji na telefony i tablety. VoodooDance zaczyna od interaktywnej aplikacji mobilnej na Mundial.

Bezpłatna aplikacja mobilna (tzw. 2nd screen) firmy VoodooDance i TVP Live Sport.TVP.PL zapewnia fanom piłki nożnej interakcję z meczami transmitowanymi na żywo, bo mogą przewidywać wydarzenia boisku i zdobywać za to punkty. Dodatkowo aplikacja oferuje wyniki na żywo ze wszystkich dyscyplin sportowych, ranking użytkowników biorących udział w interaktywnej zabawie oraz głosowanie w konkursach (np. na piłkarza meczu) i loteriach TVP. Dla nadawców telewizyjnych i potencjalnych reklamodawców aplikacja jest też znakomitym medium reklamowym.

– To jedyna polska aplikacja 2nd screen z tak szeroką funkcjonalnością – mówi Cezary Otowski, założyciel VoodooDance i autor silnika gier będącego zapleczem platformy TVSportSync. – Dodatkowo, stanowi ona przełom w mobilnym marketingu w Polsce, bo daje reklamodawcom i telewizjom narzędzie do bezpośredniej komunikacji z użytkownikami. Dzięki naszej platformie 2nd screen telewizja staje się, dwukierunkowym, interaktywnym medium. Mamy możliwość bezpośredniej komunikacji z każdym użytkownikiem aplikacji. Możemy serwować personalizowane reklamy. Możemy angażować wybranych widzów do dodatkowych interakcji z reklamowanym brandem i zakupów przez telefon komórkowy. Z tej okazji skorzystała sieć EURO AGD RTV, która umieściła w naszej aplikacji reklamę mobilną idealnie zintegrowaną ze swoim serwisem ecommerce. Dzięki temu widzowie i użytkownicy aplikacji mają możliwość za pomocą telefonu dokonać zakupu sprzętu RTV w ramach specjalnej promocji przygotowanej na Mundial. Ale moim zdaniem najważniejsze są tu dodatkowe emocje, które daje rywalizacja z innymi graczami/użytkownikami aplikacji – wyjaśnia Czarek Otowski i dodaje, że tego typu rozwiązania przynoszą ogromne dochody na bardziej zaawansowanych rynkach. – Aplikacja At Bat amerykańskiej Major League Baseball to najlepiej zarabiająca aplikacja sportowa w Appstorze przez ostatnie 4 lata – dodaje Czarek. 

Aplikację Live Sport.TVP.PL na Android (od wersji 4.0 wzwyż) można ściągnąć tutaj

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.embiq.puchar.views&hl=pl 

Aplikację Live Sport.TVP.PL na Android (od wersji 4.0 wzwyż) można ściągnąć tutaj

https://itunes.apple.com/pl/app/sport.tvp.pl/id657844261?mt=8