Z niechęci do słabej obsługi

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

5pillows powstało z niechęci do słabej obsługi, którą można spotkać na każdym kroku i wiary w to, że małe firmy naprawdę mogą działać na światowym poziomie. To sprytne połączenie różnych kanałów kontaktu na jednym ekranie i możliwość robienia świetnego wrażenia na klientach bez zbędnego wysiłku. W k

5pillows powstało z niechęci do słabej obsługi, którą można spotkać na każdym kroku i wiary w to, że małe firmy naprawdę mogą działać na światowym poziomie. To sprytne połączenie różnych kanałów kontaktu na jednym ekranie i możliwość robienia świetnego wrażenia na klientach bez zbędnego wysiłku.

W kilka minut, dzięki nowemu narzędziu możesz połączyć firmowy e-mail i Twittera, a wkrótce również Facebooka i połączenia telefoniczne w jeden przyjazny i przyjemny wizualnie system komunikacji.

5pillows sprawia, że obsługa klientów staje się prosta, ludzka, szybka i wyjątkowa. Aplikacja zbiera również informacje zwrotne od klientów i zamienia je w wiedzę dla osób zarządzających, aby umożliwić im ulepszanie firmy.

5pillows doskonale wspiera pracę grupową w niedużych firmach, ale również pomaga realnie podnosić kompetencje w zakresie świetnej obsługi klienta. 5pillows to nie tylko narzędzie, ale również podejście i wsparcie w każdym obszarze kontaktu z klientem.