Xevin Lab inwestuje w innowacyjny e-mailing Traq.li

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Inkubator technologiczny Xevin Lab zainwestował w Traq.li, czyli udoskonalone rozwiązanie dla właścicieli stron internetowych, które ma na celu usprawnienie komunikacji e-mail marketingowej. Obecnie start-up wysyła miesięcznie ponad 14 milionów e-maili do 15 milionów użytkowników i dostarcza ponad 70 milionów rekomendacji.

fot. kaboompics.com

Traq.li to nowo powstałe, innowacyjne narzędzie stworzone przez spółkę Newzmate. Rozwiązanie pomaga wydawcom stron internetowych i portali w sporządzaniu, a także dostarczaniu wiadomości e-mailowych utworzonych na podstawie indywidualnych preferencji i zainteresowań użytkowników sieci. Jego działanie oparte jest na analizie semantycznej oraz technikach filtrowania i selekcji najistotniejszych informacji sieciowych. Technologia narzędzia rozpoznaje kluczowe treści, określa połączenia między artykułami i śledzi zachowania użytkowników na stronie. W efekcie czego, spersonalizowane informacje o poszczególnych użytkownikach są dostarczane do każdego wydawcy, niezależnie od wielkości jego dotychczasowej bazy.

Traq.li w przeciwieństwie do dotychczasowych rozwiązań e-mail marketingowych nie wymaga czasu na osobiste dostarczanie wyselekcjonowanych treści oraz ich klasyfikacji. Tego rodzaju komunikacja zapewnia zwiększenie liczby wejść, odsłon, lojalności użytkowników oraz przychodów dla właściciela portalu.

Pozyskujemy do naszego inkubatora jedynie innowacyjne projekty, na które usługi istnieje wyraźne zapotrzebowanie na rynku. Od początku wdrożenia usługi, Traq.li spotkała się z pozytywnymi opiniami właścicieli serwisów internetowych, dlatego jestem optymistycznie nastawiony do jej przyszłości i dalszego rozwoju – mówi Radosław Czyrko, Prezes Zarządu Xevin Lab.

Obecnie start-up wysyła miesięcznie ponad 14 milionów e-maili do 15 milionów użytkowników i dostarcza ponad 70 milionów rekomendacji. Jest używany przez kilkunastu znaczących właścicieli portali internetowych z różnych krajów: Digital First Media (USA), Genesis Technology Partners (Afryka, Kazachstan), EurActiv (Słowacja), Ukraine Digital News, KyivPost, Ekonomika Communication Hub and ITC Publishing (Ukraina) oraz East-West Digital News (Rosja).

Według szacunków, dzięki zastosowaniu Traq.li współczynnik lojalności, liczba wyświetleń czy wizyt na stronie wzrasta co najmniej o 200%. Pozyskanie środków na dalszy rozwój naszego narzędzia, pozwoli nam na zwiększenie miesięcznej liczby odbiorców do 50 milionów – komentuje Alexei Chapko, założyciel Newzmate.