Dwa miesiące do infoShare 2015

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Już za 62 dni rozpocznie się największa w środkowej Europie konferencja Tech & New Media infoShare 2015. Do 13 kwietnia trwa nabór zgłoszeń do konkursu Startup Contest w ramach Startup Zone. Na zwycięzcę czeka aż 10 tys. euro w gotówce!

fot. kaboompics.com

Startup Zone powered by STARTER

W dalszym ciągu przyjmowane są zgłoszenia od startupów zainteresowanych udziałem w przestrzeni Startup Zone powered by STARTER. Młodzi przedsiębiorcy mogą zgłosić się do Startup Contest, w którym najciekawsze projekty z całego świata będą ze sobą rywalizować o miano najlepszego. Wszyscy półfinaliści konkursu zaprezentują się również nieodpłatnie na Startup Expo, czyli strefie wystawienniczej dedykowanej innowacyjnym projektom. Do udziału w Startup Expo można zgłosić się także niezależnie od konkursu. Jest to okazja do weryfikacji pomysłu na biznes, możliwość pracy z najlepszymi mentorami i szansa na prezentację startupu na scenie przed najważniejszymi inwestorami. To jednak nie wszystko! – Dzięki współpracy z funduszem SpeedUP BRIdge Alfa do konkursu zapraszamy w tym roku także ambitne projekty badawczo-naukowe, których twórcy myślą o komercjalizacji pomysłów. Największą atrakcją tegorocznego Startup Zone jest możliwość reprezentacji kraju przez polskich finalistów na międzynarodowym finale konkursu Creative Business Cup w Kopenhadze! – mówi Agnieszka Meller z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. – Marzący o powtórzeniu sukcesu CTAdventure muszą się jednak pośpieszyć. Na zgłoszenia czekamy tylko do 13 kwietnia. www.infoshare.pl/create- account/

Call For Papers

Trwa nabór mówców w ramach Call for Papers. Organizatorzy infoShare zapraszają na scenę osoby, które chcą podzielić się wiedzą i umiejętnościami z zakresu UX designu, technologii frontend, mobile, wearables, rozwoju oprogramowania, marketingu cyfrowego, przedsiębiorczości… oto tematy, które można zaprezentować szerokiej publiczności infoShare 2015. Ale uwaga! – Nie akceptujemy tzw. marketingowego bullshitu – podkreśla Grzegorz Borowski, jeden z organizatorów konferencji. – Uczestnicy infoShare kochają wypowiedzi oparte na osobistym doświadczeniu i głębokiej wiedzy na dany temat, wystąpienia pełne praktycznych przypadków. Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania zgłoszeń: http://infoshare.pl/call-for-papers.html

Goście Specjalni infoShare 2015

Agenda konferencji wypełnia się, a oferta rozszerza. Do grona gości specjalnych tegorocznej edycji infoShare dołączyła m.in. Alicia Liu – inżynier oprogramowania, specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych oraz aplikacji mobilnych od prototypu do produkcji. W ubiegłym roku otrzymała tytuł „Women to Watch” nagrodę światowej organizacji Women Who Code. Z kolei Adam Bien jest członkiem Grupy Ekspertów dla Java. Konsultant i autor książek, architekt i deweloper projektów Java SE i Java EE. Adam Bien może pochwalić się takimi tytułami jak: Java Champion, Top Java Ambassador 2012 oraz JavaOne 2009, 2011, 2012 – a także Rock Star 2013.

Na scenie infoShare wystąpi także Anna Hejka, założycielka i Dyrektor Zarządzającą HCM Group. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu przedsiębiorstw w różnych kręgach kulturowych i cyklach koniunkturalnych. Mianowana Global Leader for Tomorrow. Nominowana do Business Angel of the Year. Z kolei w strefie Startup Zone wystąpi Niclas Fritz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający HARDWARE.co, społeczności i akceleratora startupów. Niclas jest także wspólnikiem w PULSAR Consulting, gdzie koncentruje się na zarządzaniu innowacjami oraz pozyskiwaniem funduszy i rozwojem biznesu w zaawansowanych technologicznie firmach.

Rejestracja uczestników trwa!

Organizatorzy zapraszają do rejestracji na stronie www.infoshare.pl/create-account/ oraz uzupełnienia swojego profilu w aplikacji networkingowej. Wybrane formy uczestnictwa to dodatkowe atrakcje i korzyści, które można wykorzystać nie tylko podczas infoShare 2015. Konferencję organizuje Fundacja infoShare, którą założyli Grzegorz Borowski, Andrzej Kiesz, Tomasz Pawul i Marcin Pokojski. Odbywa się dzięki wsparciu Biura Promocji Miasta Gdańska, Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter, Gdańskiego Parku Naukowo – Technologicznego, Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego, a także licznych partnerów, sponsorów oraz