Rok 2017 był dla Shoplo nie mniej pracowity i ciekawy, co rok poprzedni. Oczywiście skupiliśmy się na dalszym rozwoju Shoplo. Ale tym razem swoją uwagę podzieliliśmy między dwa produkty: Shoplo Sklep i Shoplo Multichannel.

Czytasz właśnie kolejny tekst podsumowujący mijający rok. Poprosiliśmy w nim członków zespołów polskich startupów, by opowiedzieli, co udało im się osiągnąć w 2017 roku. Jeśli chcesz przeczytać inne artykuły na ten temat, zajrzyj tutaj.

Pod koniec 2016 roku ogłosiliśmy powstanie narzędzia do sprzedaży wielokanałowej, dzięki któremu sprzedawcy mogą kierować swoim biznesem z jednego miejsca. Pierwotną nazwę produktu - Shoplo 2.0 - zamieniliśmy na Shoplo Multichannel i tym samym podzieliliśmy nasze rozwiązania na dwa niezależne produkty: jeden dedykowany sklepom internetowym, a drugi ułatwiający zarządzanie sprzedażą w wielu kanałach jednocześnie.

Rozdzielenie produktów było celowym zabiegiem, który pozwolił na zaprezentowanie unikatowego rozwiązania, jakim jest Shoplo Multichannel i zaistnienie na rynkach zagranicznych. Ten proces już się rozpoczął i z naszej aplikacji korzystają zagraniczni klienci.

Shoplo Sklep i Shoplo Multichannel są od siebie niezależne, ale świetnie się uzupełniają. Klienci posiadający sklep na naszej platformie mogą bez problemu zintegrować swój sklep z Shoplo Multichannel i z jego pomocą zacząć sprzedawać w wielu kanałach na raz. Jednocześnie sklepy korzystające z innych rozwiązań e-commerce (np. z Shopify czy WooCommerce), nadal mogą w pełni korzystać z naszego rozwiązania do wielokanałowej sprzedaży.

Ponieważ Shoplo Multichannel spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem klientów, w 2017 roku wzbogaciliśmy nasze narzędzie o nowe kanały sprzedażowe. Obecnie nasi użytkownicy mogą zarządzać sprzedażą na: Etsy, DaWandzie, Showroomie (Showroom PL, Showroom Kids, Showroom DE), eBay oraz oczywiście w swoim własnym sklepie internetowym. I to wszystko z poziomu jednego panelu. W przygotowaniu mamy więcej integracji z popularnymi polskimi i zagranicznymi marketplace’ami. Stay tuned!

Shoplo mobile

Nie zapomnieliśmy również o klientach Shoplo, którzy czekali na rozwiązanie pozwalające zarządzać sklepem z dowolnego miejsca. W połowie grudnia swoją premierę miała aplikacja mobilna Shoplo. Dzięki niej kierowanie sklepem, w tym: obsługa zamówień, zarządzanie produktami na wielu kanałach, czy kontakt z klientami, stały się możliwe już z poziomu telefonu.

To nasz świąteczny prezent dla wszystkich zabieganych właścicieli biznesów e-commerce, dla których nieograniczony dostęp oraz możliwość zarządzania sklepem 24/7 jest niezwykle istotna. Nasza aplikacja mobilna działa na smartfonach z systemem iOS i Android.

Nowe Shoplo

Podsumowując mijający 2017 rok, nie możemy zapomnieć o rebrandingu Shoplo. Udało nam się zrealizować marzenie, które mieliśmy w głowie od dawna. Zaprezentowaliśmy światu nowy, odświeżony wygląd Shoplo, zmieniając jednocześnie sposób prezentacji marki.

Teraz, nasza identyfikacja wizualna w pełni odzwierciedla charakter Shoplo i to, co jako firma chcemy reprezentować. Soczyste kolory w połączeniu z modułowym systemem wizualnym są takie, jak my - elastyczne, dynamiczne, otwarte na nowości, inspirujące do tworzenia i działania.

Last but not least 

Nie ustajemy w budowaniu rozwiązań, które pomagają sprzedawać więcej i jeszcze sprawniej zarządzać biznesem e-commerce. Chcemy być blisko naszych klientów i wspierać w ich drodze do sukcesu. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie ludzie, którzy tworzą Shoplo. W tym roku podwoiliśmy nasz zespół. Nasza Shoplowa rodzina powiększyła się o grono specjalistów z różnych dziedzin. Z tak mocnym składem nie możemy się doczekać nadchodzącego 2018 roku!

Autor tekstu: Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo

Komentarze (0)