Sotrender – ewolucja trwa!

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Nowy wygląd, bardziej przyjazny interfejs dla użytkowników, prezentacja na Internet World – to tylko niektóre elementy obrzędu przejścia marki Sotrender.

Nowy wygląd, bardziej przyjazny interfejs dla użytkowników, prezentacja na Internet World – to tylko niektóre elementy obrzędu przejścia marki Sotrender.

Internet World jest jednym z największych wydarzeń w branży IT oraz technologii cyfrowych w Europie. W tym roku odbędzie się po raz dwudziesty w Londynie w dniach 24 – 26 kwietnia 2012. Sotrender będzie jedynym wystawcą z Polski. Zaprezentuje się w strefie Social Media Stars, a jego przedstawiciele wygłoszą prelekcję o mierzeniu działań w social media w Digital Theatre.

Uczestnictwo w targach Internet World nakłada się na inne przełomowe wydarzenie w życiu Sotrender: marka otwiera właśnie swoją siedzibę w Londynie. Nowe biuro mieści się w londyńskim City, nieopodal Liverpool Street Station. – Od początku naszym celem było stworzenie narzędzia uniwersalnego dla marketerów prowadzących kampanie na Facebooku na całym świecie, nieodstającego od światowych standardów. Otwarcie biura w Londynie jest kolejnym, ważnym dla nas krokiem, który pozwoli na przyspieszenie naszego rozwoju poza granicami kraju – komentuje dr Jan Zając, prezes SmartNet Research & Solutions i współtwórca Sotrender.

Równolegle z międzynarodową ekspansją, Sotrender rozwija samo narzędzie, wprowadzając właśnie kilka dodatkowych funkcjonalności, m.in. podsumowanie fanpage’a w formie infografiki, bardziej przyjazny dashboard, filtrowanie najlepszych i najgorszych postów według typów treści (tekst, zdjęcia, wideo, itd.). Daje również więcej możliwości zarządzania kontem w ustawieniach użytkownika oraz pozwala tworzyć wykresy pokazujące poszczególne segmenty fanów postujących na fanpage’u.

– Zmiany zachodzące w Sotrender mają związek ze stałym poszerzaniem się naszej oferty. Pakiet usług i narzędzi Sotrender wciąż rośnie i już wkrótce przekażemy kolejne funkcjonalności naszym klientom. Zmiany w dużej mierze uwzględniają uwagi użytkowników naszego narzędzia, za które bardzo dziękujemy – podkreśla Jan Zając. Wszystkie zmiany są kontynuacją obrzędu przejścia, który rozpoczął się pod koniec marca wprowadzeniem nowej nazwy, logotypu i nowej strony. Marka Sotrender jest obecnie na drugim etapie obrzędu przejścia…

źródło: informacja prasowa