Rankfor.AI pomaga firmom zaistnieć w tej przestrzeni. Nie tylko pokazując, jak sztuczna inteligencja postrzega ich markę, ale też umożliwiając kształtowanie tego wizerunku w sposób bardziej świadomy i kontrolowany.
Rankfor.AI pozyskał strategiczną inwestycję od Simpact VC, by przyspieszyć rozwój technologii oraz udostępnić swoje rozwiązania szerszej grupie klientów, zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym.
– Sztuczna inteligencja stała się głównym narzędziem, dzięki któremu konsumenci poznają marki. Firmy wydają miliony na storytelling, ale to AI decyduje, co świat o nich słyszy. Pomagamy marketerom zobaczyć, co sztuczna inteligencja już teraz myśli o ich marce i co trzeba zmienić, aby wzmocnić swoją pozycję w rekomendacjach – mówi Dmitrij Zatuchin, współzałożyciel i CEO Rankfor.AI
– Większość narzędzi jedynie odtwarza to, co powiedziała AI. Rankfor.AI zamiast samego raportowania wyników odsłania logikę, która za nimi stoi, pokazuje braki w naszym ekosystemie treści i daje jasny plan działania, który pozwala realnie wpływać na to, jak LLM-y mówią o naszej marce. – mówi Marzena Ferguson, współzałożycielka Rankfor.AI
Jak działa platforma Rankfor.AI?
- Analizuje Twoją cyfrową obecność.
- Symuluje prawdziwe ścieżki klientów.
- Dostarcza praktyczne plany i briefy contentowe, które pomagają zespołom dopracować komunikaty i skupić wysiłek tam, gdzie przynosi to największy efekt.
- Monitoruje Twoją widoczność w AI i pokazuje, jak zmienia się ona w czasie.