Homecierge załatwia sprawy za klientów. Nie wydaje pieniędzy na marketing i ma 5 tys. zleceń rocznie

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Po dwóch latach działalności Homecierge realizuje co tydzień około 100 zleceń i świadczy usługi między innymi dla Ambasady Królestwa Hiszpanii w Warszawie. Teraz zamierza nawiązać współpracę z klientami z branży deweloperskiej, korporacjami i instytucjami publicznymi.

Na zdjęciu (od lewej): Michał Przyłuski i Jakub Sosnowski, właściciele Homecierge | fot. Emila Abramowicz 

Klienci z polecenia 

Kiedy w czerwcu 2014 roku założyciele Homecierge wchodzili na rynek, obsługiwali klientów jedynie na warszawskim Wilanowie. Wkrótce potem zaczęli świadczyć usługi na terenie całej stolicy, a dziś realizują zlecenia również w Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Wykonują ich 5 tys. rocznie, czyli mniej więcej 100 w ciągu tygodnia i współpracują między innymi z Ambasadą Królestwa Hiszpanii. 

– Jednak najbardziej cieszy nas to, że ludzie do nas wracają. Niektórzy są z nami od początku, inni wracają przy okazji większych życiowych wydarzeń, kiedy zapotrzebowanie na wolny czas się zwiększa – mówi prezes Homecierge Michał Przyłuski. Dodaje, że sukcesem jest także to, że nie wydaje prawie żadnych pieniędzy na marketing, bo większość klientów trafia do jego firmy z polecenia. 

Więcej wolnego czasu 

Wyjaśnia, że z Homecierge świadczy usługi concierge na szeroką skalę i realizuje codzienne i bardziej nietypowe zlecenia; począwszy od zrobienia zakupów i wyprowadzenia psa, przez organizację przeprowadzki i kończąc na zaplanowaniu wesela. Słowem: zwalnia klientów z wykonywania zadań, których samodzielnie nie chcą się podjąć albo nie mają na nie czasu. 

Do tego nie podpisuje z nimi terminowych umów opartych o comiesięczny abonament. Sprzedaje natomiast pakiety godzinowe, którymi klienci mogą dowolnie zarządzać i wykorzystywać, kiedy jest to im faktycznie potrzebne. – Jesteśmy także elastyczni, bo umawiając się na stałe zlecenia, możemy ustalić z klientami indywidualne ceny – mówi Michał Przyłuski. 

Plany 

Wyjaśnia, że w ciągu kilku ostatnich miesięcy jego spółka wyspecjalizowała się w organizacji konferencji i imprez tematycznych oraz w obsłudze apartamentów. Dodaje, że w najbliższym czasie planuje nawiązać współpracę z dużymi podmiotami z branży deweloperskiej, korporacjami i instytucjami publicznymi. 

Homecierge powstało w czerwcu 2014 roku. Współwłaścicielami spółki są Michał Przyłuski i Jakub Sosnowski. Pierwszy z nich jest związany z usługami concierge od pięciu lat. Do zespołu Homecierge dołączył w połowie 2015 roku i w krótkim czasie został współwłaścicielem firmy oraz objął stanowisko prezesa. Jakub Sosnowski z kolei pracował wcześniej dla jednej firmy z branży concierge, gdzie zajmował różne stanowiska. W końcu postanowił przejść na swoje.