Revolut wchodzi do Polski i mierzy wysoko: 150 000 klientów do końca roku

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:


Revolut, gigant branży fintech, oficjalnie wkracza do Polski. Konsumenci, którzy zechcą poświęcić trzy minuty na ściągnięcie aplikacji i założenie konta uzyskają dostęp do bezpłatnych przelewów krajowych i międzynarodowych oraz opcji płacenia za granicą bez prowizji i dodatkowych opłat.

fot. Facebook/Revolut

Fintech z Londynu obiecuje rzucić wyzwanie dużym polskim bankom, zerwać z ograniczeniami i biurokracją oraz wyeliminować ukryte opłaty bankowe. Do końca roku chce przekonać do swoich usług 150.000 Polaków. 

– Zauważyliśmy, że największe polskie banki budują produkty i doświadczenie pełnej bankowości mobilnej w sposób powolny. Jesteśmy tu by dostarczyć polskim konsumentom alternatywę w postaci innowacyjnej bankowości i łatwy dostęp do usług finansowych dla każdego, kto chce zwiększyć bezpośrednią kontrolę nad swoimi finansami – mówi Nikolay Storonsky, założyciel i prezes Revolut.

Dodaje, że „chcemy nie tylko przedefiniować tradycyjne usługi finansowe, ale oprzeć je całkowicie na technologii, oferując cyfrowy portfel do zarządzania domowym budżetem i kategoryzacji wydatków, rozszerzony zakres bezpieczeństwa, z opcją zablokowania i odblokowania karty na jedno kliknięcie czy kontrolą dostępu opartą na geolokalizacji.”

Revolut pozwala użytkownikom na skonfigurowanie aplikacji i zdalne założenie konta w niecałe trzy minuty. W kolejnym kroku mogą doładować konto, wysłać darmowy przelew za granicę lub do Polski, wymienić część środków na jedną z 25 walut po kursie międzybankowym, lub zapłacić zbliżeniowo kartą MasterCard lub Visa, na całym świecie, unikając kosztów przewalutowania na jedną ze 130 walut lokalnych.

Zaplecze Revolut w Polsce to duży zespół wsparcia klienta zlokalizowany w centrum usług w Krakowie. To również świeżo mianowany country manager, Karol Sadaj, który dołączył do Revolut w lutym 2018 roku. Wcześniej pełnił funkcję szefa marketingu Uber w Polsce, pracował w Google, PepsiCo i Philip Morris. Lokalne biuro Revolut będzie odpowiedzialne za zarządzanie wzrostem biznesu na polskim rynku i inspirowanie rewolucji bankowej w Polsce.

Dynamicznie rozwijający się fintech jest przekonany, że może stać się platformą do samodzielnego zarządzania całością finansowych aktywności i potrzeb. Ułatwić to mają usługi oparte na geolokalizacji, jak ubezpieczenie podróżne aktywujące się przy przekraczaniu granicy czy łatwy dostęp do portfela kryptowalut. Klienci Revolut mogą już dziś jednym kliknięciem kupować, przechowywać lub wymieniać Bitcoina, Litecoina i Ethereum.

Od założenia firmy w lipcu 2015 roku, innowacyjny fintech przekonał do siebie ponad 1.500.000 użytkowników i przeprocesował transakcje o wartości ponad 10 miliardów dolarów. Choć na marketing nie wydał jeszcze ani jednej złotówki, Revolut z dumą obsługuje już ponad 50.000 polskich użytkowników. Firma jest przekonana, że do końca roku może obsługiwać w Polsce 150.000 klientów.