47 0 0

5 polskich narzędzi, dzięki którym zwiększysz sprzedaż w firmie

Dodane

03-08-2018

Adam Sawicki
Sprzedaż w internecie to dla większości firm codzienność. Wybraliśmy w związku z tym 5 polskich narzędzi, dzięki którym pozyskasz więcej potencjalnych klientów, skontaktujesz się z nimi, nawiążesz relację, a po wszystkim zapytasz o ich opinię.

fot. unsplash.com

1. GROWTHLAB 

GROWTHLAB to firma usługowa, która tworzy rozwiązania sprzedażowe. Pomaga między innymi realizować efektywne kampanie pozyskiwania leadów. GROWTHLAB jest częścią Grupy InStream, poznańskiej spółki, która posiada w swojej ofercie alternatywny system CRM do zarządzania relacjami z klientami.

2. CallPage

CallPage to wtyczka do zainstalowania na stronie internetowej, która analizuje zachowania internautów poruszających się po witrynie, wybiera spośród nich potencjalnych klientów, a następnie prosi o pozostawienie numeru telefonu, żeby pracownicy firmy mogli oddzwonić do nich w ciągu 28 sekund. CallPage rozwija się na tyle dobrze, że w połowie lipca tego roku pozyskał na dalszy rozwój narzędzia 17 milionów złotych.

3. LiveCall

LiveCall dział na tej samej zasadzie, co wcześniej wspomniany CallPage. Również jest to wtyczka, po kliknięciu w którą klient podaje swój numer telefonu, a system automatycznie przekazuje taką informację konsultantowi w firmie. Konsultant ma wówczas możliwość, by oddzwonić do klienta lub umówić się z nim na rozmowę w innym, bardziej dogodnym terminie. Początki LiveCall nie były proste; tydzień dzielił startup od bankructwa.

4. Woodpecker

W przeciwieństwie do wyżej wymienionych narzędzi wrocławski Woodpecker nie służy do pozyskiwania kontaktów, ale do zarządzania kampaniami cold mailingowymi. Jego algorytm samodzielnie wysyła wiadomości do potencjalnych klientów, weryfikuje czy maile uzyskały odpowiedź i, jeśli nie, powtórnie nadaje wiadomości przypominające (follow-up’y). Startup ma obecnie 2000 klientów B2B w 63 krajach, głównie w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Francji i w Polsce. Na początku 2018 roku osiągnął Annual Run Rate w wysokości miliona dolarów.

5. Survicate 

Pozyskiwanie leadów, obsługa kampanii cold mailingowych i zarządzenie relacjami przez system CRM, to tylko część procesu sprzedażowego. Kolejnym jest przeprowadzanie badań wśród klientów i pytanie ich o opinię – temu właśnie służy polski Survicate. Startup pozyskał w minionym roku 3,6 miliona złotych, a jego przychody wzrosły z 12 do prawie 30 tysięcy dolarów.

Komentarze (0)