Branża:

aplikacje

e-commerce

marketing i reklama

social media

Finansowanie:

własne

inwestor prywatny

business angels

Model biznesowy:

abonament

AdMonks

Czym jest Wasz projekt?

AdMonks to reklama na Facebooku, Instagramie, Messengerze i w Google na autopilocie. Oferujemy automatyzację kampanii reklamowych dla e-commerce, z wykorzystaniem wszystkich sprytnych narzędzi, jakie czają się na tych platformach. AdMonks zintegrowany z Facebookiem i platformą e-commerce, jak Shopify, daje ogromne możliwości reklamowe! Działamy w oparciu o 4 strategie, opracowane na bazie największych potrzeb w e-commerce: pomagamy znaleźć i pozyskać nowych klientów, odzyskać tych, którzy "porzucili koszyki" albo już nie zaglądają do sklepu, a także zbudować fajną relację z istniejącymi klientami i prowadzić akcje wyprzedażowe. Wszystko z wyczuciem i ręką na pulsie nowych funkcji, które wskakują na Facebooka z prędkością światła.

Jaki problem rozwiązujecie?

W wielkim skrócie - rozwiązujemy problemy każdego przedsiębiorcy, czyli: / brak czasu - zamiast tworzyć na Facebooku czy w Google kampanie reklamowe w poszukiwaniu nowych klientów, analizować już istniejące, wyklikiwać grupy docelowe, ścigać opuszczone koszyki czy pisać do klientów na Messengerze można oddać nam stery i pozwolić nam działać ;) / brak rąk do pracy - można zatrudnić social media ninję, można korzystać z agencji reklamowej, można samemu nauczyć się Facebooka i Google i tworzyć kampanie od zera, przy okazji prowadząc swój biznes. Można też w AdMonksie dostać wsparcie profesjonalnego teamu i wszystkie bonusy automatyzacji + AI. / brak kasy - social media ninja, agencja i szkolenia to realny, wysoki koszt. AdMonks wypada na tym tle bardzo konkurencyjnie. Oprócz automatyzacji dajemy klientom bardzo ludzkie i merytoryczne wsparcie.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Na razie testujemy aplikację na amerykańskich sklepach online, które działają na platformie Shopify, ale w planach jest podbicie kolejnych rynków i platform e-commerce. AdMonks przyda się każdemu, kto mimo braku czasu i kompetencji chce wycisnąć wszystko, co się da z opcji reklamowych Facebooka, Messengera i Google.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Podglądając dobre praktyki w Stanach, stworzyliśmy optymalny system abonamentowy, który rośnie razem z zyskami klienta, wypracowanymi dzięki wspólnym kampaniom.

Kto stoi za projektem?

Team AdMonks to malownicza mieszanka - mamy na pokładzie rasowych developerów i speców od Facebooka, marketingowca z dziennikarską przeszłością i PRowca od kultury. To działa!

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Lista klientów sukcesywnie rośnie razem z każdym kolejnym etapem zaplanowanej strategii. To cieszy :D

Jakie są plany rozwoju?

Śmiałe! Widzimy, jak bardzo brakuje takiego narzędzia zarówno wielkim wyjadaczom ( remarketing kuleje nawet u ogromnych brandów), jak i mniejszym sklepom. Po Shopify i rynku amerykańskim przyjdzie czas na podbój reszty świata.