Branża:

aplikacje

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

pośrednictwo

SponsCar

Czym jest Wasz projekt?

Banery reklamowe, którymi oklejone są miasta przestały działać na naszą percepcję. Zamieszczanie bilbordów ogranicza ustawa krajobrazowa. Czas na nowe, innowacyjne rozwiązania, które łączą nowoczesne sposoby targetowania z reklamę mobilną. Bo reklama nie może stać w miejscu. Sponscar to innowacyjne podejście do reklamy outdoor, rozwiązanie, dzięki któremu korzystają wszyscy - firmy, prowadzące innowacyjne kampanie, właściciele aut, którzy zarobią na codziennej jeździe i wszyscy, którym leży na sercu wygląd otoczenia. Sponscar kontaktuje potencjalnych reklamodawców z osobami, które użyczają swoich aut jako powierzchni reklamowej i dba o całą resztę – proces doboru reklamodawcy i klienta, wybór tras, monitoring, raportowanie i oklejenie auta.

Jaki problem rozwiązujecie?

Jest ich kilka. Sponscar to: - Nowy, korzystniejszy sposób na dotarcie do konsumenta. Możliwości są nieograniczone i zależą tylko od kreatywności reklamodawcy. - Dodatkowe źródło zarobkowanie dla kierowców. Podwójna korzyść ze spalonej benzyny i czasu, który codziennie spędzamy w autach. - Alternatywa dla reklam na bilbordach dominujących krajobraz. Pomoże oczyścić przestrzeń z nadmiaru nieskutecznych i nieestetycznych reklam. - Rozwiązanie umożliwiające promocję w miejscach objętych ustawą krajobrazową. Ustawa krajobrazowa, definiuje miejsca wyznaczone pod zagospodarowanie marketingowe i ogranicza ich zasięg. Sponscar eliminuje ten problem.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Po pierwsze, do reklamodawców Jak to działa? Reklamodawca zgłasza chęć przeprowadzenia kampanii marketingowej. Definiuje obszar i czas w jakim chciałby by jego reklama była obecna. Dostarczamy narzędzi, które w tym pomogą. Wiemy gdzie i kiedy warto pojawić się z reklamą. Po ustaleniu szczegółów współpracy udostępniamy aplikację ze skonfigurowanym panelem podpiętym pod konkretną kampanię marketingową, a następnie przeprowadzamy klienta przez cały proces. Wspólnie tworzymy nowoczesne narzędzie marketingowe - począwszy od projektu reklamy, zaplanowania kampanii i oklejenia auta, przez późniejsze wsparcie przy użyciu aplikacji, na analizie, monitoringu i raportowaniu kończąc. Po drugie, do kierowców: Jak to działa? Kierowca rejestruje się w naszej aplikacji. Ma każdorazowo możliwość wyboru podmiotu, którego reklama znajdzie się na jego pojeździe. Sponscar nie narzuca marek, z którymi właściciele aut się nie identyfikują, a reklamodawca zyskuje w ten sposób naturalnych ambasadorów marki. Następnie ustalamy szczegóły współpracy i udzielamy dostępu do aplikacji. Dzięki niej kierowca będzie wiedział ile kilometrów, w jakich obszarach przejechał i jakie są jego zarobki. Następny etap to zamieszczenie na aucie reklamy. Folia reklamowa to dodatkowa ochrona przed zarysowaniami i odpryskami lakieru, które powstają podczas codziennego użytkowania samochodu. Po zakończeniu kampanii wystarczy ściągnąć folię. Gwarantujemy, że nie pozostawi śladów na karoserii auta. Czas spędzany w samochodzie, który do tej pory był dla kierowców czasem straconym, dzięki Sponscar przynosi realne zyski. Aplikacja pozwala generować je bez nakładu dodatkowych kosztów.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Sponscar pobiera prowizję od reklamodawców.

Kto stoi za projektem?

Zespół 1connect sp. z o.o.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Jesteśmy na etapie testów. Powstała strona internetowa i aplikacja. Wypracowano model współpracy z firmą zamieszczającą reklamy na autach, tak by nie stanowiło to żadnego obciążenia dla kierowców i reklamodawców.

Jakie są plany rozwoju?

Sponscar rozbudowuje bazę zawierającą flotę aut i zarejestrowanych użytkowników, którzy udostępniają własne samochody. Zawierać będzie informacje o marce i wieku aut, a także dodatkowe parametry dotyczące kierowców i miejsc, do których podróżują, co umożliwi coraz doskonalsze personalizowanie kampanii. W przyszłości możliwe będzie także przeprowadzanie specjalnie zaplanowanych akcji promocyjnych i nietypowe formy reklamowe umożliwiające organizację eventów, w które zaangażowani będą nasi kierowcy i ich pojazdy.