Branża:

e-commerce

informatyka i programowanie

Finansowanie:

własne

inwestor prywatny

Model biznesowy:

abonament

Codarius.com

Czym jest Wasz projekt?

Codarius to pierwsza w Polsce platforma e-commerce z funkcjami marketing automation w modelu dedykowanego saas-a.

Jaki problem rozwiązujecie?

Najważniejszym problemem jaki chcemy rozwiązać jest to ,że platformy SaaS kojarzone są z pewnymi ograniczeniami, których pokonanie czasem wymaga zrobienia nowego sklepu na nowy silniku. Usługa Dedykowanego SaaS-a pozwala na dopasowanie sklepu do potrzeb biznesowych klienta, wykorzystywanych narzędzi przy zachowaniu wszystkich kluczowych korzyści z posiadania sklepu w abonamencie. Kolejnym problemem, który rozwiązujemy jest to, że sklep chcąc zautomatyzować sobie marketing musi szukać zewnętrznego narzędzia, którego należy połączyć ze sklepem. Generuje to dodatkowe koszty podczas implementacji oraz dodatkowe miesięczne koszty z tytułu korzystania z narzędzia. Platforma Codarius posiada wbudowane funkcje marketing automation, które od samego początku są dostępne w każdym planie abonamentowym.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasz produkt kierujemy głównie do sklepów internetowych sprzedających w B2C i B2B. Zarówno małe sklepy jak i te duże mogą zyskać stosując nasze rozwiązanie.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Codarius zarabia na planach abonamentowych. Oferujemy 14-dniowy okres próbny, który klient przeznacza na testy platformy. Drugim elementem generowania przychodu są usługi dodatkowe, których celem jest wsparcie klienta na etapie wdrożenia.

Kto stoi za projektem?

Twórcą projektu jest Grzegorz Sadłoń, który od ponad 11 lat zajmuje się układaniem i automatyzacją procesów sprzedażowych i biznesowych przy wdrożeniach sklepów internetowych b2c i b2b. Twórca takich startupów jak Mindlow.pl, Proofly.io, Paczkasupli.pl. Obecnie Chief Sales and Marketing Officer w projekcie Codarius.com.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt wystartował z początkiem sierpnia 2018 roku. Aktualnie mamy założonych kilkadziesiąt kont testowych, 2 gotowe wdrożenia oraz kilka projektów na etapie finalizacji (planujemy prace i przypisujemy zespół). Liczymy na szybki wzrost klientów.

Jakie są plany rozwoju?

Zaczynamy od rynku polskiego, aby zebrać odpowiedni feedback od wszystkich firm, które testują naszą platformę. Do końca 2018 pojawi się wersja anglojęzyczną i uruchomimy działania sprzedażowe na innych rynkach.