Branża:

kariera i rekrutacja

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

usługi premium

freemium

inny

CV HOST

Czym jest Wasz projekt?

CV HOST to generator CV oraz Listów Motywacyjnych.

Jaki problem rozwiązujecie?

Pomagamy znaleźć pracę. Z pomocą naszej aplikacji użytkownicy mogą stworzyć profesjonalne, przejrzyste i estetyczne dokumnety rekrutacyjne – CV oraz List Motywacyjny, które wyróżnią ich spośród tysięcy innych kandydatów. Automatyczne narzędzia do tłumaczenia ułatwią stworzenie wielu wersji językowych tych dokumentów. Usługi anonimowego przeszukiwania CV przez pracodawców zwiększą szansę na pasywne znalezienie pracy bez zbędnego przetwarzania danych osobowych użytkowników.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Aplikacja skierowana jest obecnie na rynek europejski. Głównymi odbiorcami są osoby poszukujące pracy lub potencjalnie myślący o jej zmianie oraz pracodawcy.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Projekt zakłada, że używanie systemu przez osoby poszukujące pracy będzie darmowe, ale ograniczone. Jedyną usuługę dostępną wyłącznie w PREMIUM będzie automatyczne tłumaczenie dokumentów. Wczesna faza projektu zakłada pobieranie opłat od użytkowników poszukujących pracy za konta PREMIUM, które nie posiadają żadnych ograniczeń funkcjonalnych. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości danych uruchomiemy usługi dla pracodawców. Zakładamy, że pracodawcy będą mogli wyszukiwać potencjalnych kandydatów nieodpłatnie. Będziemy od nich pobierać opłatę dopiero za skuteczne nawiązanie kontaktu z kandydatem.

Kto stoi za projektem?

Za projekt odpowiadam w całości Piotr Markowski. Wieloletni programista – obecnie kierownik projektów informatycznych. Poza pracą etatową od wielu lat prowadzi różne serwisy online. Działa w branży medycznej, rynku pracy, rynku zamówień publicznych czy rynku medycznym (telemedycyna).

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Właśnie została uruchomiona otwarta, wczesna BETA aplikacji. Szukamy chętnych do testowania i przesłania nam uwag i opinii.

Jakie są plany rozwoju?

W pierwszej kolejności chcemy uzyskać obiektywny feedback. Informacje te wykorzystamy do ulepszenia funkcjonalności w aplikacji i oficjalnego jej uruchomienia. Kolejnym etapem będą profesjonalne tłumaczenia aplikacji na blisko 40 języków europejskich. Obecnie z wyłaczeniem języka polskiego to tłumaczenia z wykorzystaniem Google Translate API. W następnej kolejności przygoujemy więcej szablonów CV i LM. Jest to czasochłonne i kosztowne, ponieważ każdy z nich musi spełniać określone dodatkowe warunki wymagane przez aplikację. Kolejnym etapem będzie pozyskanie jak największej ilości użytkowników. Planujemy różne działania w tym zakresie: reklama, konkursy, SEO i inne.