Branża:

aplikacje

marketing i reklama

social media

społeczność

lifestyle

sport

Finansowanie:

inwestor prywatny

Model biznesowy:

inny

MEDIAR

Czym jest Wasz projekt?

MEDIAR jest środowiskiem cyfrowym dla fanów sportów zarządzanym przez kibiców. Jednocześnie buduje infrastrukturę dla umożliwiania każdego budowania aplikacji zdecentralizowanych wokół społeczności sportowych.

Jaki problem rozwiązujecie?

Fani i ich wkład nie są doceniani na runku. Wnoszą ogromny wkład i wpływają na wyniki finansowe calej branży a nie są za to w żadny sposób wynagradzani. MEDIAR zmienia model całego rynku, dając więcej władzy kibicom i wzbogacając ich doświadczenia za pomocą narzędzi technologicznych. Jednocześnie, zachęcając partnerów do społeczności udostępnia im globalną przestrzeń dla reklamy, promocji i rozwoju. Tym samym MEDIAR zbudował win-win model gdzie każdy zyskuje.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Budujemy nowoczesną społeczność MEDIAR przezdewszstkim dla milośników sportów, kibiców ale zarówno dla wszystkich interesariuszy branży sportowej - partnerów, marek światowych, influencerów, zawodowców, klubów, kampanii transportowych i inn.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Pobieramy drobne opłaty od każdej transakcji oraz z partnerstw i reklam.

Kto stoi za projektem?

Za projektem MEDIAR stoją kibice przede wszystkim. Zespół się składa z ekspertów z rynków kapitałowych, nowoczesnych technologii, strategii, marketingu, sportu.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Pierwsza aplikacja z rodziny MEDIAR - applikacja dla fanów piłki nożnej MatchDiary w najbliższym czasie będzie dostępna w wersji Beta. Obecnie przeprowadzamy światową kampanie ICO i budujemy społeczność MEDIAR.

Jakie są plany rozwoju?

Rozwój infrastruktury, funkcjonalności cyfrowych, nawiązanie nowych partnerstw, zakończenie ICO.