Branża:

aplikacje

e-commerce

Finansowanie:

własne

fundusz

Model biznesowy:

inny

BagsOff

Czym jest Wasz projekt?

BagsOff jest platformą marketplace umożliwiającą zakupy z wszystkich kategorii produktowych dostępnych na rynku. Całość odbywa się przy użyciu jednego koszyka zakupowego, bez otwierania setek zakładek. Platforma, dostępna również w wersji mobilnej, pozwala na elastyczne finansowanie zakupów oraz archiwizację paragonów. Aplikacja mobilna daje możliwość skanowania kodów kreskowych w sklepach stacjonarnych marek dostępnych na platformie, a produkty mogą trafić do koszyka jednym kliknięciem. Dzięki rozszerzonej rejestracji, dla każdego użytkownika platformy dostępny jest odnawialny limit zakupowy. Środki te pozwalają na większe zakupy w obrębie platformy.

Jaki problem rozwiązujecie?

Dostępność wszystkich kategorii bez otwierania wielu zakładek pozwala na szybsze, lepiej zorganizowane zakupy. Archiwizacja paragonów jako dowodu transakcji pozwala na bezproblemowe zwroty produktów oraz późniejszą sprzedaż produktów. Skaner kodów jest synergią zakupów online i offline – pozwala na całkowite przeniesienie decyzji zakupowych do internetu. Odnawialny limit kredytowy pozwala na odejście od czasochłonnych opcji kredytowania i rat, często niedostępnych przy małych zakupach. Odnawialność środków eliminuje problem wielokrotnej weryfikacji klienta.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do klientów poszukujących nowych rozwiązań zakupowych, chcących zrobić zakupy szybciej i wydajniej.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Projekt zarabia dzięki powierzchniom marketingowym na stronie i aplikacji. Obecność brandów na portalu jest odpłatna, proporcjonalnie do ich wielkości i wachlarzu produktów.

Kto stoi za projektem?

Agata Brucko-Stępkowska – Prezes zarządu BagsOff.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Aktualnie aplikacja jest w trakcie testów. Całość będzie dostępna na przełomie kwietnia i maja. Aktualnie komercjalizacja przekroczyła 100 marek i trwają rozmowy z kolejnymi. Zakończone zostały pracę nad komunikacją medialną.

Jakie są plany rozwoju?

Do końca 2019 roku KPI BagsOff to milion zarejestrowanych użytkowników oraz wejście z produktem na Rumunię i Czechy.