Branża:

biznes i finanse

marketing i reklama

social media

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Brandle.pl

Czym jest Wasz projekt?

Brandle.pl to narzędzie, które organizuje działania Public Relations w internecie. Obecnie umożliwia prowadzenie marketingu szeptanego na forach, blogach i innych miejscach w sieci, monitorowanie informacji prasowych oraz kontrolę reputacji marki w Google. Wyniki naszych kampanii Brandle przedstawia w przejrzystych wykresach, tabelach a także za pomocą raportów, które możemy dostosować przed pokazaniem klientowi czy przełożonemu. W zależności od pakietu możemy zarządzać swoimi klientami oraz utworzyć im bezpłatne konto do podglądu bieżących postępów kampanii.

Jaki problem rozwiązujecie?

Narzędzia, jakie otrzymują użytkownicy Brandle pozwalają na szybkie rozpoczęcie typowych działań dla PR w internecie. Za pomocą Buzz manager'a można w ciągu kilkunastu minut utworzyć kampanię marketingu szeptanego, by wspierać wizerunek marki, nagłośnić dowolne wydarzenie lub budować rozpoznawalność wśród użytkowników internetu. Press monitor natomiast automatycznie sprawdza, gdzie pojawiły się informacje prasowe opublikowane przez firmę lub agencję PR. Brand watch umożliwia analizę, monitorowanie zmian i oznaczanie wyników Google pod kątem reputacji wybranej marki.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Serwis powstał z myślą o agencjach PR i ich klientach, a także na własny użytek firm, które chcą samodzielnie budować wizerunek marki w internecie.

Kto stoi za projektem?

Brandle to dzieło olsztyńskiej spółki Wake App posiadającej również wiodący serwis do sprawdzania pozycji w wyszukiwarkach - SeoStation.pl.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Prace nad projektem i testy trwały od sierpnia 2011. Brandle został oficjalnie uruchomiony w czerwcu 2012. Już po starcie widać spore zainteresowanie w postaci rejestracji agencji i firm, które chcą usprawnić lub rozszerzyć swoje działania PR w sieci.

Jakie są plany rozwoju?

Brandle pretenduje do bycia kompletnym narzędziem do prowadzenia public relations w internecie. Do obecnych narzędzi z pewnością dołączą nowe, ciekawe rozwiązania usprawniające działania pr.