YOSH

dotacja z UE, inwestor prywatny, lifestyle, moda i uroda, pośrednictwo, social media, własne

Finansowanie: dotacja z UE, inwestor prywatny, własne

Model biznesowy: pośrednictwo

Udostępnij:

Czym jest Wasz projekt?

Istnieją na polskim rynku modowe sklepy internetowe, jednakże nie ma swoistej wyszukiwarki modowej, która łączyłaby wszystkie marki wraz ze ściśle wyselekcjonowanymi produktami w jednym miejscu. Warto skorzystać z yosh’a, ponieważ w jednym miejscu możemy przeglądać ulubione produkty modowe za pomocą zaawansowanych filtrów, kategorii i sekcji. Istnieje możliwość porównania cen, dzięki czemu mamy pewność, że kupimy produkt najtaniej. W niedalekiej przyszłości planujemy dodanie możliwości tworzenia własnych stylizacji modowych, określenia preferencji modowych, oraz blogów.

Jaki problem rozwiązujecie?

Rozwiązujemy przede wszystkim problem przeglądania setek, jak nie tysięcy, produktów modowych w celu odnalezienia tego, który spełni nasze oczekiwania. Dzięki stworzeniu własnych preferencji modowych możemy przeglądać rzeczy, które odpowiadają naszym gustom w zakresie mody. Z yosha można korzystać bez ograniczeń, w niedalekiej przyszłości każdy z użytkowników będzie mógł prowadzić własnego bloga modowego, dzielić się swoimi pomysłami na stylizację.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do osób, które kupują odzież oraz obuwie przez Internet, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Działamy na zasadzie agregowania wszystkich produktów modowych, a użytkownik może za pomocą kliku kliknięć wyszukać ubrania odpowiadające jego gustom modowym. Posiadamy liczebne kolekcje zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet.

Kto stoi za projektem?

Magda i Kasia – rozumiejące potrzeby kobiet robiących zakupy w internecie posilone doświadczeniem w marketingu. Posiadamy ponad 15 letnie doświadczenie w działach marketingu znanych brandów takich jak Coca-Cola. Współpracujemy z freelancerami w zakresie zarządzania social media oraz marketingu internetowego w wyszukiwarkach internetowych. Projekt niedawno wystartował, toteż na chwilę obecną na rozwoju produktu.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Na chwilę obecną skupiamy się przede wszystkim na udoskonalaniu produktu oraz nad wdrożeniem dodatkowych funkcjonalności takich, jak tworzenie własnych stylizacji, tworzeniu społeczności blogowej oraz algorytmem wyszukującym produkty modowe odpowiadające gustom naszych użytkowników. W styczniu odnotowaliśmy ponad 5000 wizyt.

Jakie są plany rozwoju?

Chcemy przede wszystkim wdrożyć wszelkie niezbędne poprawki produktowe, tak aby yosh wyglądał tak, jak ma docelowo wyglądać. Na chwilę obecną trwają prace nad stworzeniem algorytmu wyszukującym produkty modowe według gustów, wdrożenie platformy społecznościowej dla miłośników mody oraz usługi umożliwiającej tworzenie własnych stylizacji modowych. Skupiamy się również na prowadzeniu kampanii marketingowych w social mediach oraz w wyszukiwarkach internetowych.

Hetbot to młoda dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna z Łodzi, której specjalizacją są autonomiczne roboty do transportu wewnątrzzakładowego. Firma Hetbot powstała w 2020 roku z inicjatywy zespołu doktorantów i pracowników Politechniki Łódzkiej, ale doświadczenie zespołu jest budowane...

Microamp Solutions tworzy infrastrukturę dla nowoczesnych sieci komórkowych 5G. Produkty Microamp Solutions umożliwiają wdrażanie hot-spotowej, otwartej sieci 5G działającej w paśmie fal milimetrowych oraz w pasmach sub-6GHz. Dzięki naszym produktom możliwe jest również wdrażanie prywatnych sieci...

Topic to platforma, która pozwoli Ci poznać osoby podzielające twoje zainteresowania. Serwis umożliwia kontakt z losowymi osobami o podobnych zainteresowaniach. Użytkownicy łączą się za pomocą chatu video i mają możliwość rozmowy w więcej niż tylko dwie osoby. Jaki problem rozwiązujecie? Jesteśmy...

Opisując zalety nowatorskiego opakowania postaram się o zainteresowanie Państwa projektem, które przejawia duże oszczędności pod względem ekonomicznym i ekologicznym jednocześnie. FLOWTOGO jest prywatną inicjatywą, powstał w oparciu o obserwacje rynku opakowań i rozmowy z wieloma osobami o...

ClinicHunter jest marketplace’em turystyki medycznej, który łączy kliniki z pacjentami, którzy chcą leczyć się za granicą. Pomagamy pacjentom znaleźć kliniki na fragmentarycznym rynku. Docieramy do nich za pomocą wartościowego contentu medycznego, edukujemy ich, a także budujemy ich zaufanie....

Futuro Games jest studiem, które powstało z pasji do twórczej edukacji dzieci, połączonej z nowoczesnymi technologiami. Ponieważ mamy silną alergię na nudę, przykładamy wielką wagę do tego, by nasze produktu łamały paradygmat procesu nauki jako smutnego obowiązku. Naszym pierwszym produktem jest...

Miniraty.pl jest firmą pożyczkową, wyspecjalizowaną w udzielaniu krótkoterminowych, celowych pożyczek ratalnych. Nasz system płatności ratalnych miniraty.pl, umożliwia rozłożenie płatności za ubezpieczenia komunikacyjne (OC i AC) oraz majątkowe (dom, mieszkanie) na od 3 do 11 dogodnych rat. Nasi...

Jakdolece to wyszukiwarka tanich lotów i okazyjnych ofert wakacyjnych. Naszym głównym celem jest pełna automatyzacja procesu wynajdowania okazyjnych połączeń. Nasze oferty wyszukiwane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najlepsze z nich publikowane są od razu na stronie głównej, w mediach...

BudgetBee to nowoczesna aplikacja, oparta na działaniu budżetu partycypacyjnego, wspierającą zarządzanie firmowym budżetem i dodatkami dla pracowników. BudgetBee daje możliwość efektywnej realizacji wspólnych przedsięwzięć i celów oraz gwarantuje pełną personalizację dodatków/benefitów dla...

fachowisko.pl to portal ogłoszeniowy przeznaczony dla fachowców z branż pracujących dla budownictwa takich jak (budowa, remonty, wykończenia, wyposażenia, projektowanie, aranżacje wnętrz, rewitalizacje ogrodów, pogotowie elektryczne, pogotowie hydrauliczne i wiele innych branż, które zajmują się...