Czym jest Wasz projekt?
EtnoBazar.pl to serwis kojarzący kupujących i sprzedających przedmioty inspirowane lokalną sztuką, folklorem, religią i tradycją. Pozwala kupować i sprzedawać, wkrótce także będzie można za jego pośrednictwem blogować, dzielić się z innymi relacjami z podróży, urządzić mieszkanie oraz odnaleźć odpowiednie dla siebie ubrania i dodatki.
Jaki problem rozwiązujecie?
Konsolidujemy rynek produktów etnicznych w Polsce – wspólnie się promujemy, reklamujemy. Sprzedającym pomagamy dotrzeć do osób zainteresowanych zakupem etnikaliów oraz rękodzieł. Oszczędzamy czas kupujących – zamiast błądzić po sieci mają jedno miejsce, gdzie czekają na nich zdefiniowane produkty – dokładnie te, których szukają. Zarówno kupowanie, jak i sprzedawanie w serwisie jest bardzo proste, oparte na modelu platformy e-handlu.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Naszym najważniejszym klientem jest sprzedający – rękodzielnik, osoba sprowadzająca hurtowo towary ze świata, bądź turysta powracający z podróży i wiozący w plecaku ciekawe przedmioty, które chce odsprzedać po to, by zarobić na kolejną podróż. Druga grupa to kupujący – oni docenią szeroką ofertę i łatwość kupowania.
Kto stoi za projektem?
Wszyscy jesteśmy wieloletnimi praktykami e-handlu i marketingu online. Adam Blaska – zjechał cały świat poza Australią. Strateg i pomysłodawca projektu. Sebastian Kuffel – podróżnik, wielbiciel przebijania się przez dżunglę z maczetą. Pomysłodawca i specjalista ds. IT Marek Blaska – podróżnik, główne destynacje: Indie i Maroko. Pomysłodawca i szef operacyjny. Justyna Wydra – kierunek: Włochy i reszta świata, byle było górzyście 🙂 Specjalistka ds. marketingu. W wolnych chwilach pisze (także książki) Krzysztof Guziałek – Ma dwie miłości: Francję i Maroko. Głos radiowca. Obsługa klienta.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Serwis jest aktualnie w wersji beta. Można w nim sprzedawać i dokonywać zakupów. Pozostałe funkcjonalności są w trakcie wdrażania.
Jakie są plany rozwoju?
Planujemy stać się pierwszym wyborem klienta sprzedającego oraz poszukującego dóbr o zabarwieniu etnicznym, lokalnym, tradycyjnym. Chcemy także być serwisem o charakterze edukacyjnym (informacje praktyczne dla wyjeżdżających, wiedza z zakresu kosmetologii naturalnej, egzotycznych potrawach, przyprawach, rękodziele etc.). W przyszłości rozszerzymy działalność poza Polskę.