Branża:

aplikacje

marketing i reklama

rozrywka

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Tap To Speak

Czym jest Wasz projekt?

Tap To Speak to narzędzie, dzięki któremu widownia może komunikować się w czasie rzeczywistym z prowadzącym prelekcję lub warsztat. Zamienia każdy z telefonów, na sali, w mikrofon, umożliwiając komunikację dźwiękową, tekstową, ale także przeprowadzanie ankiet, czy sondaży. Pozwala to na wzrost zaangażowania widowni i prelekcje lepsze niż kiedykolwiek.

Jaki problem rozwiązujecie?

Tap To Speak uwalnia prowadzących prelekcję oraz organizatorów od żmudnego przekazywania mikrofonów po sali. Dodatkowo daje możliwość nawiązania kontaktu z widownią dzięki w pełni reaktywnym funkcjonalnością tj: ankiety, komentarze. Widownia zaś może poznać się nawzajem gdyż aktualnie mówiącą osobę widać na ekranie eventu, wraz z danymi oraz nazwą jego firmy.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do wszystkich osób prowadzących konferencje, oraz do organizatorów. Oprócz tego nasze narzędzie może być wykorzystywane wszędzie tam gdzie zależy nam na wzmocnieniu relacji z widownią.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

W tym momencie mamy dwie opcje. Abonament miesięczny, oraz jednorazową opłatę za rok.

Kto stoi za projektem?

Adam Trojańczyk Od 10 lat w branży informatycznej. Właściciel Software House Czarny Kod. Marek Wawrzyniak. Od 17 lat w branży IT. Właściciel agencji interaktywnej IWW.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Na początku roki 2016 wypuściliśmy pierwsze MVP, później w lutym publiczną beta wersję, na którą zapisało się wiele firm ze Stanów tj: Disney, Toshiba, Microsoft, Mariot, Metlife. W lipcu zakończyliśmy oficjalnie etap beta testów, uwolniliśmy wersję na iOSa i obecnie wersja 3.0 jest już komercyjna.

Jakie są plany rozwoju?

Mamy w zanadrzu wiele ciekawych rozwiązań, które planujemy wdrożyć. Za kilka miesięcy będziemy także szukać inwestora.