Uber uruchamia w Warszawie usługę uberSELECT

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

W czwartek 21 kwietnia Uber uruchamia w Warszawie nową usługę uberSELECT. Jest to pierwsza usługa Ubera tego typu w Polsce. Oferta ma poszerzyć dotychczasowy wybór i jest dedykowana osobom, które poszukują bardziej wyszukanych sposobów przemieszczania się po mieście.

fot. materiały prasowe 

W ramach uberSELECT użytkownicy będą mogli skorzystać z przejazdów świadczonych przez kierowców z najwyższą średnią ocen oraz z pojazdów o wyższym standardzie. 

Uber uruchomił w Warszawie nową usługę uberSELECT. W ramach nowej oferty użytkownicy będą mogli zamówić wygodne, bezpieczne, a przy tym wciąż atrakcyjne cenowo przejazdy samochodami o podwyższonym standardzie, prowadzonymi przez kierowców z najwyższymi ocenami uzyskanymi od pasażerów. UberSELECT uzupełnia istniejące już usługi UberPOP oraz UberNITE i poszerza wybór użytkowników, zapewniając im większą kontrolę nad tym, jaki samochód będzie dla nich w danym momencie odpowiedni.

Przykładowe auta, z jakich korzystają partnerzy w ramach uberSELECT to BMW serii 3, Volkswagen Passat, Ford Mondeo, a nawet w przyjaznych dla środowiska hybrydach, jak Toyota Prius. Nowy produkt jest wynikiem stale rosnącego popytu na usługi Ubera w Polsce i dużego zaufania, jakim użytkownicy darzą przejazdy zamawiane za pomocą popularnej aplikacji. W samej Warszawie każdego miesiąca rejestruje się ponad 10 tysięcy nowych użytkowników, a 3,5 tysiąca kierowców w całej Polsce zgłasza co miesiąc chęć rozpoczęcia współpracy z Uberem. Na imponujący wzrost Ubera na polskim rynku zwraca też uwagę Kacper Winiarczyk, dyrektor generalny Ubera w Polsce.

– Każdego tygodnia nasi partnerzy wykonują dziesiątki tysięcy przejazdów, a tysiące osób pobiera aplikację. Dlatego cały czas chcemy się rozwijać i dostarczać użytkownikom nowe, coraz lepsze rozwiązania. UberSELECT to odpowiedź na zainteresowanie mieszkańców Warszawy usługą premium. Staramy się dostosować nasze usługi do oczekiwań użytkowników, zapewniając im jeszcze większy wybór bezpiecznych i przystępnych cenowo opcji transportowych w mieście – dodaje Winiarczyk.

W ramach nowej usługi uberSELECT, użytkownicy zapłacą 7 zł za rozpoczęcie kursu, 1,7 zł za przejechany kilometr i 35 gr za minutę jazdy.

Polska jest trzecim największym rynkiem Ubera na terenie Unii Europejskiej, po Wielkiej Brytanii oraz Francji. W pierwszym roku działalności tempo wzrostu usługi na polskim rynku było wyższe niż w przypadku Londynu, Paryża, Amsterdamu czy Sztokholmu. Obecnie Uber oferuje swoje usługi w 7 miastach w Polsce, a do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 10. Polska znajduje się także wśród 15 państw na świecie (spośród 68 z dostępną aplikacją Ubera), w których Uber oferuje swoje usługi w więcej niż 5 miastach.