... ... ...

BGŻ BNP Paribas szuka startupów zajmujących się generowaniem umów. Mają szansę na wdrożenie

Dodane

19-07-2018

Adam Sawicki
Bank BGŻ BNP Paribas poszukuje startupów, które pomogą instytucji finansowej generować umowy kredytowe dla obszaru SME. Organizuje więc 9 sierpnia Office Hours, podczas którego startupowcy będą mogli zaprezentować swoje pomysły przed przedstawicielami banku.

fot. materiały prasowe

Poszukiwane startupy 

– Podczas zbliżających się Office Hours chcemy spotkać się ze startupami, które mogą nas wesprzeć między innymi w wypracowaniu nowego podejścia do generowania umów kredytowych, ich tworzenia, modyfikacji oraz wersjonowania. Zależy nam również na rozwiązaniach umożliwiających zarządzanie dalszym obiegiem wygenerowanych dokumentów – mówi Izabela Fotyga, dyrektor Biura Produktów Kredytowych MSP w Banku BGŻ BNP Paribas. 

Przedstawiciele banku tłumaczą, że podobnie jak w przypadku dotychczasowych spotkań, BGŻ BNP Paribas poszukuje zespołów, które mogą pochwalić się pierwszymi wdrożeniami. Wybrane projekty zostaną zaproszone do współpracy w ramach pilotażu, podczas którego proponowane przez nie rozwiązania zostaną przetestowane w specjalnie przygotowanym do tego środowisku. Najlepsze mają szansę na wdrożenie. 

Wdrożenie 

– Chcę również podkreślić, że organizowane przez nas spotkania wykraczają poza standardowe relacje, stanowią niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń i wiedzy eksperckiej. Warto z tego skorzystać, dlatego serdecznie zapraszamy młode i ambitne firmy, które chcą rozwinąć swoją działalność i pozyskać dużego partnera biznesowego – dodaje Izabela Fotyga. Aby wziąć udział w Office Hours, należy przesłać zgłoszenie do 31 lipca na adres mailowy: startupy@bgzbnpparibas.pl.

Do tej pory odbyło się 7 wydarzeń z cyklu Office Hours, podczas których bank przyglądał się blisko stu rozwiązaniom z dotyczących PSD2, antyfraud, e-commerce dla branży moto, technologiom dla sektora agro i narzędziom z zakresu HR. Poza organizacją wydarzeń dla startupów BGŻ BNP Paribas wdraża rozwiązania oferowana przez firmy działając w obszarze technologii finansowych. 

Współpraca 

Na początku marca tego roku bank nawiązał współpracę z niemiecką Finiatą, która zajmuje się faktoringiem online. – Banki i inne instytucje finansowe oferujące usługi faktoringowe ignorują tę grupę klientów, kierując swoją ofertę przede wszystkim do korporacji i dużych spółek z obrotem o wartości przynajmniej 100 tysięcy euro – powiedział w rozmowie z TechCrunch założyciel i CEO Finiata, Sebastian Diemer.

Rozwiązania Finiaty mają więc uzupełniać ofertę banku BGŻ BNP Paribas. Organizacja finansowa stawia jednak także na inne narzędzia. Miesiąc wcześniej jej partnerem został Vintom, startup, który oferuje kompleksowe rozwiązania do komunikacji z klientami. Wykorzystuje do tego automatycznie generowane i spersonalizowane wideo, które mają wspierać kanały sprzedaży i w efekcie zwiększać liczbę lojalnych klientów.

Komentarze (0)