Mała firma ALL INCLUSIVE „Marka a sprzedaż. Strategie PR budujące wartość firm”

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Jakie techniki promocji sprzedaży są skuteczne w małych firmach? Podczas warsztatu z cyklu Mała Firma ALL INCLUSIVE młodzi przedsiębiorcy dowiedzą się o technikach wykorzystywania narzędzi PR w służbie sprzedaży.

Warsztat pt. „Marka a sprzedaż. Strategie PR budujące wartość firm” poprowadzi Ekspert Programu – Michał Sobiło, specjalista w tworzeniu długofalowych kampanii PR, zarządzaniu kryzysowym i media relations. Na co dzień odpowiada za rozwój biznesu oraz przygotowanie strategii komunikacji dla nowych klientów Imago PR, największej regionalnej firmy PR w Polsce. Koordynuje również współpracę z zagranicznymi partnerami w ramach przynależności Imago PR do Eurocom Worldwide, globalnej sieci niezależnych firm PR. Kampanie, które prowadził lub współtworzył wraz z zespołem były nagradzane Złotymi Spinaczami m.in. w kategoriach zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny i kreatywność.

Wydarzenie jest częścią programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście”. Inicjatywa ta kierowana jest do Młodych Przedsiębiorców osób do 35. roku życia i prowadzą firmę nie dłużej niż trzy lata.

Ponadto realizowany jest cykl spotkań mentoringowych z ekspertami – praktykami biznesu, którzy będą pracować z wybraną grupą firm nad wyzwaniami i problemami, które napotykają w swojej działalności biznesowej.

Udział w Programie jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji. Szczegółowe informacje oraz zapisy dostępne są na stronie www.mlodyprzedsiebiorca.org

fot. materiały prasowe