... ... ...

Spotify kupuje CrowdAlbum

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

27-04-2016

Informacja prasowa
Spotify ogłosił powiększenie się zespołu serwisu o osoby, które do tej pory tworzyły CrowdAlbum. Przejęcie firmy przyczyni się do rozwoju produktów, dzięki którym artyści będą mogli jeszcze lepiej zrozumieć swoich odbiorców, aktywizować ich, a także zarabiać na nich.

Zdjęcie główne artykułu by picjumbo.com

Założony w 2013 roku CrowdAlbum, to platforma agregująca zdjęcia oraz klipy wideo z koncertów. Tworzone albumy pokazują artystom wizualną historię ich tras koncertowych, a co więcej, pomagają zidentyfikować ich najbardziej oddanych fanów. Pracownicy CrowdAlbum, podzielają pasję Spotify do współpracy z artystami - sami pracują z ponad 1000 artystów oraz partnerami zajmującymi się organizacją koncertów w Stanach Zjednoczonych, w tym m.in. Diplo, Lil Waynem, zespołem Fallout Boy oraz wieloma innymi.

– Pracujemy każdego dnia, by znaleźć sposoby na pogłębienie relacji pomiędzy artystami, a ich fanami – komentuje Charlie Hellman, wiceprezes Spotify ds. produktu, i dodaje: Przejęcie CrowdAlbum, to najnowsza metoda Spotify na inwestycję w pomoc artystom w znalezieniu oraz w zaangażowaniu swoich odbiorców, zarówno w Spotify, jak i poza serwisem, szczególnie wokół bardzo ważnej działalności, jaką są trasy koncertowe.

Osoby tworzące CrowdAlbum dołączą do zespołu Spotify, zajmującego się tworzeniem produktów skierowanych do artystów. W ostatnim czasie, to właśnie ten zespół wprowadził na rynek narzędzie Spotify Fan Insights, które pomaga zrozumieć artystom ich fanów w Spotify oraz usługę Concerts, która promuje koncerty artystów, pośród użytkownik Spotify, którzy słuchają ich muzyki w serwisie.

Komentarze (0)