Ideą serwisu jest ułatwienie osobom zajmującym się PR reklamowania się w social mediach. Pomoc polegałaby na wskazywaniu, o której godzinie korzystający z fan page'a czytają posty, o której interesują się tweetami oraz jak pisać, by wpisy były interesujące.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Serwis posługuje się licznymi analizami oraz statystykami, a tworząc zestawienia z poszczególnych okresów podpowiada nam na co bardziej zwrócić uwagę przy kolejnych wpisach. Ciekawą rzeczą jest tabela Recommendation wskazująca nam kogo powinniśmy częściej tagować oraz z kim utrzymywać częstszy kontakt, aby zwiększyć ruch na profilu. Użytkownik korzystający z serwisu Crowdbooster posiada pełny wgląd do analiz, a jego najważniejszym punktem dnia powinien być terminarz, w którym rozpisana jest lista zadań do wykonania, by wzmocnić promowaną przez nas markę na rynku.

Crowdbooster powstał dzięki pomocy Y-Combinatora i nie dawno uzyskał dofinansowanie od Stevena Chena, współtwórcy YouTube, Esthera Dysona, Charles River Ventures, Quest Venture Partners, StartupAngel oraz innych nie wymienionych z nazwiska inwestorów.

źródło: gigaom.com, techcrunch.com

Komentarze (0)