SwoopTEXT
zapewnia łatwą i szybką komunikację między studentami, którzy starają się organizować spotkania integracyjne i chcą, aby jak najwięcej osób się na nich pojawiło. Czym korzystanie z tego startupu różni się np. od skorzystania z odpowiednich funkcji Facebooka?

Wg wielu mentorów e-biznesu, najważniejsze jest stworzenie produktu, który jak najbardziej ułatwi życie konsumentom. Wydaje mi się, że właśnie dlatego powstają takie startupy jak SwoopTEXT. Korzystając z tego prostego serwisu, możemy bez dodawania zbędnych zdjęć, wpisywania godziny spotkania czy wysyłania zaproszeń do udziału w wydarzeniu, stworzyć plan (przedstawiony w formie kalendarza), w którym możemy poinformować członków swojej grupy np. o organizowanym „spotkaniu przy piwie” w pobliskim pubie. Aby korzystać z serwisu, należy podać podstawowe dane oraz nazwę uczelni lub adres e-mailowy, który kończy się domeną wybranej uczelni.

Po dokonaniu rejestracji oraz utworzeniu grupy możemy zadecydować, kto będzie jej leaderem, kto członkiem, a kto słuchaczem lub absolwentem. Dzięki dashboardowi, możemy sprawnie wpisywać planowane wydarzenia do kalendarza, wysyłać zaproszenia z prośbą o przyłączenie się do grupy lub wysyłać bezpośrednie wiadomości do studentów, dzieląc ich na kategorie: kobiety, mężczyźni albo np. ze względu na rok rozpoczęcia studiów.

Pomysłodawcami projektu są absolwenci Princeton: Michael Keaton i Michael Perl.

źródło: techcocktail.com

Komentarze (0)