6 września ruszyła kampania 100 000 zł dla organizacji dobroczynnych, zainicjowana przez Helpzy, pierwszą na świecie platformę społecznościowo-dobroczynną. Zbiórka pieniędzy potrwa do końca roku. Platforma współpracuje z 11 kluczowymi organizacjami w Polsce.

 

Celem kampanii jest pomaganie organizacjom dobroczynnym w realizacji ich działań poprzez dzielenie się doświadczeniami, wiedzą i pomysłami poprzez umieszczanie wartościowych, jakościowych rekomendacji bądź zadawanie pytań.

– 100 000 zł dla organizacji dobroczynnych do końca roku to dziś nasz kluczowy cel. Wpisujemy się tą akcją w trend human economy oraz umożliwiamy pomaganie organizacjom pożytku publicznego poprzez dzielenie się użytecznymi treściami. Naszą misją jest pomóc ludziom pomagać innym, a wizją zbudowanie miejsca dla wszystkich zabieganych osób, które chciałyby zaangażować się w działalność dobroczynną, ale bardzo często nie mają na to czasu, pomysłu i środków – mówi Konrad Kwiatkowski, założyciel i pomysłodawca Helpzy.

Model funkcjonowania serwisu zakłada, że użytkownicy wspierają się radami bądź odpowiadają na zamieszczone

w serwisie pytania: im częściej pomagają sobie nawzajem, tym mocniej wspierają organizacje dobroczynne zrzeszone w Helpzy. Każda odpowiedź bądź porada może zostać uznana za przydatną przez innych użytkowników serwisu, a każde potwierdzenie przydatności generuje Helpzy coiny - wirtualną walutę, którą Helpzy zamienia na rzeczywiste pieniądze i wpłaca, w imieniu Użytkowników, na wybrane przez nich organizacje dobroczynne. Szczegółowe instrukcje jak zalogować się na platformie znajdują się pod linkiem: 

– Naszym zdaniem połączenie użytecznych treści, odpowiedniej selekcji materiałów, wzajemne pomaganie oraz wspieranie organizacji dobroczynnych to zupełnie nowa jakość w mediach społecznościowych. Chcemy poprzez Helpzy popularyzować ideę charityfundingu i CSR. Wierzymy, że dzięki temu nasi użytkownicy będą generować jeszcze więcej contentu, coraz chętniej go polecać, a co za tym idzie będziemy mogli zbierać jeszcze więcej środków dla organizacji dobroczynnyc – dodaje Kwiatkowski.

To, co wyróżnia startup to fakt, że wpisy i treści są dostępne dla całej społeczności zainteresowanej danym obszarem, a nie tylko dla członków zamkniętych grup. Ludzie dzieląc się codziennym doświadczeniem, nie tylko pomagają innym, ale też spędzają czas w internecie w sposób bardziej wartościowy. Helpzy to pierwsza platforma, która koncentruje się nie na poszerzaniu kręgu znajomych, jak ma to miejsce w przypadku pozostałych serwisów, ale na gromadzeniu użytkowników wokół interesujących ich tematów.

Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie: helpzy.com.

Komentarze (0)