GoDealla.pl, największy polski serwis gromadzący lokalne okazje i kupony zakupów grupowych, uruchomił własną sieć reklamową dla zakupów grupowych – GoDealla NetWork.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Od teraz GoDealla.pl poza możliwością zaoszczędzenia pieniędzy i dokonania zakupu produktów i usług w promocyjnej cenie daje również możliwość zarabiania na zakupach grupowych.



Kto zarobi na kuponach?

GoDealla NetWork to sieć reklamowa skupiająca swoją działalność wyłącznie na zakupach grupowych. Dzięki prostemu widgetowi i API właściciele popularnych stron, portali, blogów czy for internetowych wzbogacą zawartość swoich serwisów o nowe, atrakcyjne dla użytkowników treści i jednocześnie zaczną  czerpać z tego zyski. Właściciele (wydawcy) otrzymają atrakcyjne wynagrodzenie za sprzedaż kuponów dokonaną za pośrednictwem ich witryny.

Kupony zamiast reklam?

- Wierzymy, że kupony, jako skuteczna i bardzo atrakcyjna forma promocji mają spore szanse na stałe zadomowić się w naszym kraju. Kupon jest tak naprawdę alternatywą do męczącej i często inwazyjnej reklamy. Dzięki dopasowaniu ofert, umieszczając prosty widget wydawcy dają swoim użytkownikom szansę cieszyć się dużymi rabatami na te usługi i produkty, które ich zainteresują – komentuje Kamil Kaniuk, pomysłodawca GoDealla NetWork.

Co wyróżnia GoDealla NetWork?

Najważniejsze cechy sieci to:

  • Atrakcyjne, jasne i uczciwe stawki dla Wydawców,
  • Bezpieczeństwo i wiarygodność całego procesu zapewnia zewnętrzna, niezależna platforma HasOffers, na której bazuje sieć,
  • Oferty zakupów grupowych dostarczane są przez największy polski agregator zakupów grupowych – markę GoDealla,
  • Pełna elastyczność widgetu - użytkownik może wybrać miasto, kategorię, kształt, rozmiar i kolor widgetu,
  • API, dzięki któremu użytkownik będzie mógł wyświetlać oferty w wybrany przez siebie sposób,
  • Geotargetowanie wyświetlanych kuponów.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)