W czwartek, 23 lutego, Wrocław stanie się na jeden dzień społecznościową stolicą za sprawą odbywającego się tam Social Media Day. Uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w szkoleniu, wysłuchać wystąpień osób z branży oraz poznać wyniki badania polskiej blogosfery. W bloku prezentacji blogów firmowych wystąpi Jan Makulec z PayLane, który, posiłkując się przykładem Across the Board, postara się odpowiedzieć na pytanie czy branża firmy warunkuje styl prowadzenia jej bloga?

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Konferencja Social Media Day, organizowana przez agencję PR Publicon i Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznego Uniwersytetu Wrocławskiego, ma na celu pokazanie zastosowania mediów społecznościowych w możliwie szerokim zakresie, w tym m.in. w polityce czy biznesie.

Na tegorocznym spotkaniu entuzjastów mediów społecznościowych będzie można posłuchać m.in. o wpływie technologii mobilnych, obserwowanych trendach czy bezpieczeństwie nowych technologii. Ogłoszone zostaną również wyniki 3 fali badania polskiej blogosfery, a wśród prezentowanych blogów firmowych będzie można poznać także blog PayLane.

Konferencja zaczyna się o 16:30, 23 lutego w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UW, sala Wielka Zachodnia.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)