Do czytelników trafił właśnie marcowy numer magazynu Proseed. Można w nim przeczytać o głośnym ostatnio iTaxi, jego modelu biznesowym, zapleczu, twórcom (Łukasz Felsztukier) i inwestorom (eo Networks, Łukasz Wejchert). Czytelnicy dowiedzą się jak znaleźć dobrego pracownika w tydzień, którędy wchodzić na niemiecki rynek, kiedy Finowie zniecierpliwieni zerkają na zegarek i jak Brand24 tworzyło produkt, którym chce zawojować Indonezję.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Stereo.pl - ku przestrodze - odsłania kulisy akcji promocyjnej w serwisie zakupów grupowych, która kosztowała sklep wiele punktów z wizerunku. Prawnicy kancelarii Wierzbowski Eversheds poruszają aspekty prawne bonusowego wynagradzania pracowników, szukamy również dobrych sposobów na wyjście z inwestycji.

Co jeszcze znajdziecie w Proseed #20? Felietony Marcina Grodzickiego, Mariusza Wesołowskiego i Michała Śliwińskiego; lektury przedsiębiorcy, narzędzia do pracy zdalnej. Przekonujemy, że inwestor nie kopie rowów, pokazujemy najciekawsze przykłady dobrych ruchów na rynku mobile.

Magazyn jest również dostępny w audioteka.pl. 3 godziny biznesowego słuchowiska za jedyne 9,90 zł. Nie zwlekaj. Kup i słuchaj!

Magazyn Proseed to praktyczne strony zakładania startupu, prowadzenia biznesu, finansowania przedsięwzięć oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Dostępny jest za darmo, dla subskrybentów - wystarczy zarejestrować się na stronie www.proseedmag.pl/subskrypcja.

źródło: Proseed

Komentarze (0)