Wystartował Gdzie-kupie.pl – nowy serwis, wspierający przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu w internecie. Gdzie-kupie.pl łączy w sobie dwa rozwiązania - katalog branżowy oraz możliwość prowadzenia sprzedaży online.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Jak działa Gdzie-kupie.pl?

Portal Handlowy Gdzie-kupie.pl to nowatorskie, darmowe rozwiązanie wspierające interaktywny biznes. Dostarcza firmom narzędzi do promocji i prezentacji swojej oferty. Po dokonaniu autoryzacji profilu firmowego przedsiębiorcy zyskują możliwość założenia sklepu oraz przeprowadzania transakcji bez żadnych opłat.

Gdzie-kupie.pl to także możliwość prezentacji firmy poprzez zamieszczenie logo, zdjęć, danych kontaktowych, opisu działalności oraz oferty. Stanowi platformę handlową, poprzez którą firmy mogą sprzedawać swoje produkty i usługi, wystawiać faktury oraz komunikować się z klientami.

Spacer w Internecie również może być przyjemny…

Darmowy Portal Handlowy gdzie-kupie.pl wykorzystuje geolokalizację, ułatwiającą poszukiwanie odpowiednich rozwiązań w swojej okolicy oraz przyjazny „spacer po sklepach”. Z tym plusem, że przechadzka po terenie całej Polski pomoże klientom znaleźć to, czego szukają, w zaledwie kilka minut.

Postawiliśmy sobie za cel zmianę zasad handlowania w internecie poprzez dostarczenie nowego rozwiązania uproszczającego sprzedaż i zakupy online. To pierwsze tak bogato wyposażone narzędzie dla przedsiębiorców, którym zależy na rozwijaniu własnego biznesu bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów – mówi Mariusz Brandt, pomysłodawca portalu Gdzie-kupie.pl. – Nie pobieramy opłat za prezentacje firm oraz prowizji od sprzedanych towarów i nie zamierzamy tego zmieniać. Nasz model biznesowy opiera się na oferowaniu dodatkowych funkcjonalności oraz prowadzeniu kampanii reklamowych we współpracy z naszym portalem.

Zespół Gdzie-kupie.pl wśród płatnych opcji proponuje m. in. stworzenie logotypu firmy, bannerów, stron internetowych, a także materiałów reklamowych, takich jak wizytówki, ulotki czy teczki firmowe.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)