16 kwietnia ruszyła nowa kampania reklamowa foodini.pl. W Warszawie pojawiło się ponad 90 nośników outdoor – billboardy, citylighty i frontlight’y. Najnowsza kampania supermarketu online prowadzona jest pod hasłem „…a czas oszczędzam TAK!”.

W najnowszej kampanii foodini.pl kontynuuje komunikację korzyści. Jesienna kampania prowadzona była pod hasłem „…a po zakupy idę TAK!”..

- Głównym założeniem foodini.pl jest poprawianie jakości życia. Dlatego w nowej odsłonie kampanii komunikujemy kolejną korzyść dla naszych klientów – oszczędność czasu - wynikającą z dokonywania zakupów online. Dzięki nam zaoszczędzony czas można wykorzystać na spotkania z rodziną i przyjaciółmi czy realizację własnych pasji – mówi Jerzy Sadoch, Prezes Zarządu Foodini.pl Sp. z o.o.

W ofercie foodini.pl znajduje się szeroka gama produktów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej, produktów dla dzieci, a także papierosów i alkoholi. Sklep działa na terenie całej Polski, a klienci spoza Warszawy i okolic nie mają możliwości zamówienia jedynie produktów wymagających transportu w warunkach chłodniczych (t.j. mrożonki, mięso, świeże owoce i warzywa) i produktów szybko psujących się (t.j. pieczywo).

W najnowszej kampanii Foodini.pl przypomina także o dostawie gratis na terenie stolicy i okolic. Poza Warszawą, foodini.pl bezpłatnie dostarcza zakupy mieszkańcom Piaseczna, Józefosławia, Legionowa, Konstancina Jeziornej, Podkowy Leśnej, Nowej Woli, Starej Iwicznej, Zgorzały, Mysiadła, Łozisk, Gołkowa, Kamionki, Bobrowica, Kierszek, Jastrzębia, Chotomowa, Jabłonnej, Józefowa, Janówka Drugiego, Kierszek, Lasek, Łomianek, Marek, Wólki Górskiej, Wiązownej, Wieliszewa, Ząbek, Zegrza i Zielonki.

Kampanię wspierają działania w Internecie, w serwisie społecznościowym Facebook na profilu gospodyni sklepu – Carli Foodini – oraz e-mail marketing. Towarzyszą im działania PR, za które odpowiada agencja BROWN PR.

Za realizację kampanii „...a czas oszczędzam TAK!” odpowiada agencja Small Creative. Zakupem mediów zajął się Dział Marketingu Foodini.pl Sp. z o.o.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)