Kupuje.to udostępnia kolejne darmowe narzędzia promocji na Facebooku. Najnowsza opcja umożliwia oferowanie rabatów, prezentów lub darmowej wysyłki dla każdego, kto dokona zakupu i zostanie fanem likepage’a.

F-commerce to proces, który powinien łączyć sprzedaż internetową z gromadzeniem i aktywizowaniem społeczności wokół swojej marki. Mając to na uwadze, Kupuje.to udostępnia swoim użytkownikom kolejne narzędzie wspierające rozwój f-commerce. Dzięki niemu każdy sklep internetowy, który posiada swój likepage, może sprzedawać na Facebooku, zbierając jednocześnie nowe kliknięcia „Lubię to!”.

Wprowadzone narzędzie ma na celu pomoc w gromadzeniu fanów w obrębie likepage’a. Wystawiając swój produkt na aukcji Kupuje.to, sprzedający może dodać promocję do każdego zamówienia. I tak osoby zainteresowane aukcją, a nie będące jeszcze fanem sprzedającego, mają możliwość otrzymania rabatu, dodatkowego prezentu lub darmowej wysyłki, w zamian za polubienie likepage’a sprzedającego. Możliwość skorzystania z promocji mają też oczywiście aktualni fani likepage’a.

Oferujący promocję może ustalić, by możliwość skorzystania z niej mieli wszyscy użytkownicy Facebooka, lub postawić warunek, by osoba korzystająca z promocji była jego fanem. Sprzedający ma też możliwość określenia długości trwania promocji oraz ustanowienia ewentualnej minimalnej kwoty zamówienia, przy jakiej promocja obowiązuje.

W najbliższym miesiącu Kupuje.to udostępni narzędzie, które pozwoli w łatwy sposób informować aktualnych fanów o pojawieniu się nowej promocji.

Oferowane przez Kupuje.to narzędzie, w przeciwieństwie do innych form promowania oferty na Facebooku, jest całkowicie darmowe. Od sprzedającego zależy, czy i na jaką promocję się zdecyduje. Pamiętajmy, że dodatkowy rabat bądź prezent realizowany jest dopiero w momencie składania zamówienia, dzięki czemu sprzedawca ma pewność, że osoby klikające „Lubię to!” rzeczywiście skorzystają z jego oferty. Zagwarantuje to zgromadzenie w obrębie likepage’a wartościowych i zaangażowanych fanów, którzy znają i testują produkty oferowane przez konkretną markę, a nie klikają „Lubię to!” jedynie w celu uzyskania korzyści.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)