Nowy wygląd, bardziej przyjazny interfejs dla użytkowników, prezentacja na Internet World - to tylko niektóre elementy obrzędu przejścia marki Sotrender.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Internet World jest jednym z największych wydarzeń w branży IT oraz technologii cyfrowych w Europie. W tym roku odbędzie się po raz dwudziesty w Londynie w dniach 24 – 26 kwietnia 2012. Sotrender będzie jedynym wystawcą z Polski. Zaprezentuje się w strefie Social Media Stars, a jego przedstawiciele wygłoszą prelekcję o mierzeniu działań w social media w Digital Theatre.

Uczestnictwo w targach Internet World nakłada się na inne przełomowe wydarzenie w życiu Sotrender: marka otwiera właśnie swoją siedzibę w Londynie. Nowe biuro mieści się w londyńskim City, nieopodal Liverpool Street Station. – Od początku naszym celem było stworzenie narzędzia uniwersalnego dla marketerów prowadzących kampanie na Facebooku na całym świecie, nieodstającego od światowych standardów. Otwarcie biura w Londynie jest kolejnym, ważnym dla nas krokiem, który pozwoli na przyspieszenie naszego rozwoju poza granicami kraju - komentuje dr Jan Zając, prezes SmartNet Research & Solutions i współtwórca Sotrender.

Równolegle z międzynarodową ekspansją, Sotrender rozwija samo narzędzie, wprowadzając właśnie kilka dodatkowych funkcjonalności, m.in. podsumowanie fanpage’a w formie infografiki, bardziej przyjazny dashboard, filtrowanie najlepszych i najgorszych postów według typów treści (tekst, zdjęcia, wideo, itd.). Daje również więcej możliwości zarządzania kontem w ustawieniach użytkownika oraz pozwala tworzyć wykresy pokazujące poszczególne segmenty fanów postujących na fanpage’u.

- Zmiany zachodzące w Sotrender mają związek ze stałym poszerzaniem się naszej oferty. Pakiet usług i narzędzi Sotrender wciąż rośnie i już wkrótce przekażemy kolejne funkcjonalności naszym klientom. Zmiany w dużej mierze uwzględniają uwagi użytkowników naszego narzędzia, za które bardzo dziękujemy - podkreśla Jan Zając. Wszystkie zmiany są kontynuacją obrzędu przejścia, który rozpoczął się pod koniec marca wprowadzeniem nowej nazwy, logotypu i nowej strony. Marka Sotrender jest obecnie na drugim etapie obrzędu przejścia...

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)