Już 29 sierpnia o godzinie 13:00 odbędzie się kolejne webinarium organizowane przez PC World. Tematem szkolenia, które poprowadzi Bartłomiej Juszczyk, właściciel agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, będzie zagadnienie efektywności marketingu zintegrowanego.

Marketing często mylnie utożsamiany wyłącznie ze sprzedażą w rzeczywistości obejmuje szereg powiązanych ze sobą, równie ważnych działań. Sprzedaż jest tak naprawdę elementem końcowym. Musi je poprzedzić proces tworzenia samego produktu, badanie preferencji i potrzeb klientów, kształtowanie nowych upodobań, promocję i budowę dobrego wizerunku. Marketing zintegrowany, jak sama nazwa wskazuje, opiera się w dużej mierze na integrowaniu właściwych narzędzi i szukania synergii pomiędzy nimi. Działania prowadzone na wielu płaszczyznach, przy wykorzystaniu zróżnicowanych i właściwie dobranych narzędzi z jednoczesnym zachowaniem spójnej strategii działania, pozwalają osiągać wyznaczone cele.

Szkolenie daje możliwość zapoznania się z tematem marketingu zintegrowanego od strony praktycznej. Liczne przykłady zrealizowanych działań, case study, to najlepsza lektura dla osób, które żywo interesują się tematyką marketingu i zajmują się nią zawodowo. Zagadnienia, które będą poruszane to między innymi preferencje współczesnego konsumenta oraz próba zdefiniowania, czego oczekują klienci. Odpowiedź na odwieczne pytanie: czy marketing naprawdę powinien sprzedawać? Do tego liczne wskazówki i praktyczne porady zmierzające do odpowiedzi na pytanie jak integrować narzędzia i korzystać z synergii? Ciekawym punktem szkolenia będzie również omówienie zaskakujących kampanii oraz rozwiązań w nich zastosowanych.

Szklenie to jest idealną propozycją dla osób zawodowo związanych z marketingiem: przedsiębiorców, specjalistów PR, marketingu i promocji, accountów agencji reklamowych, producentów, dyrektorów zarządzających, managerów.

Rejestracji na szkolenie można dokonać na stronie: http://www.idg.pl/netevents/marketing_zintegrowany

UWAGA ZNIŻKA 25% za rejestrację do 15 sierpnia 2012.

Komentarze (0)