Założeniem Maperii jest stworzenie głównego narzędzia lokalizacyjnego informującego o tym, co dzieje się i znajduje w okolicy. Informacje zawarte w serwisie w dużej części są i będą budowane na podstawie opinii społeczności jej udziale i aktywności.


To wszystko ma składać się na wyobrażenie o nas jako o serwisie geospołecznym, który staje się platformą wymiany informacji lokalnych. To jednak nie wszystko, jeśli tylko zapragniemy wyruszyć w inny zakątek naszego kraju a nawet Europy czy Świata będziemy mieli do dyspozycji przewodnik we własnym telefonie, który oprowadzi nas po atrakcjach danego miasta, regionu podpowie nam gdzie warto zjeść, zatrzymać się na nocleg, na co zwrócić uwagę lub zobaczyć co dzieje się w najbliższej okolicy. Będziemy mieli również szanse poznać przebywających w pobliżu innych ludzi o podobnych zainteresowaniach.

Rozpoczęliśmy już działania zmierzające do stworzenia aplikacji natywnej w pierwszym kroku na androida oczywiście nie zapominamy również o iPhonie i innych urządzeniach opartych o system iOS. W najbliższym jednak czasie chcemy dopracować obecną wersję mobilną pozbawić ją kilku niedociągnięć. W samym serwisie tradycyjnym planujemy dokończyć stronę główną i jej funkcję.

Poza tym czeka nas pewna rewolucja związana z miastami i ich mieszkańcami ;) Nie chcemy tego jeszcze na tym etapie ujawniać, ale niebawem realizacja ujrzy światło dzienne. Kolejną nowością jaką zamierzamy wprowadzić będą gadżety lokalizacyjne, dzięki którym sukcesywnie będziemy zwiększać zasięg. Czeka nas również gruntowna przebudowa mapy głównej na której prezentujemy nasze miejsca. Mapa będzie posiadała szereg ciekawych funkcji głównie dla osób planujących podróże w kraju jak i zagranicą.

Poszukujemy partnera strategicznego o dużym potencjale mediowym. Może to być partner branżowy jak i pokrewny z którym współpraca mogłaby się zazębić na różnych płaszczyznach. Mile widzianymi partnerami dla nas są: spółki medialne, prasa, radio, telewizja o zasięgu lokalnym jak i regionalnym, a także urzędy miast z całej Polski.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)