Już 24 października, podczas Targów eHandlu, Hala Stuleciu we Wrocławiu stanie się istnym poligonem. Do wyścigu o tytuł Generała E-commerce może zaciągnąć się każdy chętny.

Empathy – Internet Software House kolejny raz wykorzysta element grywalizacji podczas Targów eHandlu. Poprzednia zabawa – eHandlopoly przyciągnęła prawie 100 uczestników. Taka forma angażuje odwiedzających targi i ułatwia zdobycie kontaktów biznesowych – mówi Michał Kraus, PR & Marketing Manager Empathy. Tym razem zabawa będzie utrzymana w konwencji militarnej.

Jak włączyć się do manewrów?

Po pierwsze należy stawić się 24 X na Targach eHandlu we Wrocławskiej Hali Stulecia. Następnie zaopatrzyć się w egzemplarz magazynu Imagine, który będzie bezpłatnie rozdawany przez Hostessy. Na okładce magazynu znajduje się plansza do gry, którą trzeba uzupełnić naklejkami. Naklejki można zdobyć odwiedzając stoiska wystawców biorących udział w zabawie. Uzupełniona plansza utworzy dyplom Generała E-commerce. Na poligonie akcji można spotkać takich wystawców jak: Contium, Paylane, SMS API, Freshmail, Imerge i Empathy – Internet Software House.

O co toczy się gra?

Oprócz zdobycia cennych kontaktów na najlepszych rekrutów czekają 3 Tablety Google Nexus 7. Ponadto pierwsze 150 osób, które stawią się z uzupełnioną planszą otrzymają nagrodę gwarantowaną.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)