SpeedUp Investments Fund objął 20% nowo emitowanych udziałów w spółce Okazjum, prowadzącej serwis pod nazwą www.okazjum.pl. Kwota transakcji mieści się w przedziale między 100 a 500 tysięcy złotych. To już dziesiąta inwestycja SpeedUp na przestrzeni 1,5 roku.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Mimo wzrostu sektora e-commerce, stanowi on ciągle poniżej 10% całości obrotów polskiego handlu. Analiza zapytań w google pokazuje bardzo istotny wzrost liczby zapytań dotyczących gazetek promocyjnych i rosnące znaczenie zjawiska o nazwie ROBO (Research Online, Buy Offline). Okazjum.pl z największą w Polsce bazą gazetek (wszystkie sieci handlowe), dynamicznym wzrostem użytkowników oraz wyszukiwarką, pozwalającą na przeszukiwanie zawartości gazetek ma szansę dorównać wielkiemu sukcesowi podobnego serwisu na rynku niemieckim-kaufda.de. – powiedział Bartłomiej Gola CEO/Partner Zarządzający SpeedUp Investments Fund.

Pieniądze z inwestycji zostaną przeznaczone na promocję, m.in. działania marketingowe w tym głownie SEM/SEO oraz dalszy rozwój technologiczny, w tym rozwój wersji mobilnych. Okazjum.pl ulepszy obecne funkcjonalności oraz zbuduje własną przeglądarkę (serwis korzysta z rozwiązania zewnętrznego). Spółka zainwestuje także w sieć sprzedaży.

W ciągu 6 miesięcy Okazjum.pl stanie się kompletnym źródłem informacji o lokalnych promocjach. Już dziś oferujemy nie tylko dostęp do gazetek i katalogów promocyjnych, ale stopniowo udostępniamy regionalnie bezpłatne kupony zniżkowe na usługi i zakupy oraz prezentujemy najlepsze oferty zakupów grupowych. Jeszcze w tym roku chcemy osiągnąć liczbę 1 miliona użytkowników oraz potroić liczbę klientów biznesowych. – podsumowała Joanna Grzelak, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Okazjum.pl.

Serwis zebrał pozytywne opinie wśród ekspertów. Projekt zaskoczył mnie swoją dojrzałością pod względem funkcjonalności i użyteczności. Jest doskonałym przykładem projektowania produktów interaktywnych ze szczególnym zwróceniem uwagi na to, aby interakcja z nimi dostarczała użytkownikom pozytywnych doświadczeń i wymiernych korzyści (user experience). Twórcy serwisu wykorzystują wyraźnie wzrastający trend podejmowania decyzji o zakupach w sklepach tradycyjnych przy wykorzystaniu możliwości, jakie stwarzają technologie internetowe. - mówi Robert Utrecht, Specjalista ds. komercjalizacji i transferu technologii z Centrum Innowacji, Rozwoju i Transferu Technologii Politechniki Poznańskiej. Większościowy pakiet udziałowy Okazjum.pl pozostaje w rękach założycieli projektu: Joanny Grzelak, Dawida Piaskowskiego i Wojciecha Andrzejczaka, którzy tworzą zarząd spółki.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)