UPRISER przechodzi na formułę grand prix. Co to oznacza? Do UPRISER team mogą dołączyć już tylko projekty będące laureatami innych inicjatyw start-up'owych o charakterze konkursowym. Twój projekt wygrał konkurs? Zgłoś go do UPRISER.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Od listopada poprzeczka w UPRISER znacznie się podnosi. Tylko wyłaniane w partnerskich inicjatywach najciekawsze pod względem koncepcyjnym i biznesowym projekty będą kwalifikowane do finałowej dziesiątki UPRISER.

- W ostatnim czasie tzw. rynek start-up`owy w Polsce znacznie się rozwinął. To bardzo dobra tendencja, świadczy bowiem o naszej przedsiębiorczości. Jednak nadmiar pomysłów sprawia, że czasem trudno dostrzec te, w które naprawdę warto zainwestować czas i pieniądze. W UPRISER zależy nam na jakości realizowanych pomysłów, celujemy w projekty mające w perspektywie działalność na skalę globalną. Dlatego konieczne okazało się podniesienie poprzeczki i wprowadzenie swego rodzaju sita selekcjonującego pomysły rokujące na przyszłość od tych, które są dopiero na etapie nazwijmy to - badania swoich możliwości. Stąd pomysł nawiązania współpracy na zasadzie partnerstwa inwestycyjnego z czołowymi inicjatywami start-up`owymi w Polsce – mówi Marcin Bielówka, Prezes realizującego UPRISER Funduszu Zalążkowego KPT.

UPRISER w listopadzie zaproszenia do finału wręczy finalistom czterech konkursów, realizowanych w ramach: Startup Weekend Trójmiasto, krakowskiego eFestiwalu, StartupBoat oraz Startup Weekend Poznań.

- W inicjatywach, z którymi nawiązujemy współpracę, w roli jurorów selekcjonujących pomysły oraz mentorów pracujących nad ich rozwinięciem, zasiadają doświadczeni biznesmeni i osoby, które mają już na swoim koncie kilka udanych start-up`ów. Ich wiedza i znajomość branży pozwalają dostrzec prawdziwe perełki wśród zgłaszanych pomysłów. Daje nam to swego rodzaju gwarancję, ze zwycięskie projekty będą na odpowiednim dla UPRISER poziomie zarówno w kwestii koncepcji, zaangażowania projektodawcy, jak i zaawansowania prac – dodaje Bielówka.

Na zaplanowanym w finale UPRISER pitch session zakwalifikowani projektodawcy będą mieli okazję do ponownego zaprezentowania projektu przed UPRISER Committee i zawalczenia o zwycięstwo w UPRISER. Z grona właśnie tych pomysłów, wybrane zostaną te, którym złożona zostanie oferta inwestycyjna i tym samym rozpoczęcia przygody w ramach UPRISER team.

Komentarze (0)