Aduma S.A. jako jedyna dolnośląska spółka z obszaru nowoczesnych technologii i multimediów otrzymała dofinansowanie na rozwój ekspansji międzynarodowej w ramach działania 6.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Wnioski grantowe przyjmowano do 2 stycznia 2013 r. Aplikacja lidera na polskim rynku technologii interaktywnych, kinetycznych i dotykowych zyskała uznanie m.in. dzięki przemyślanej koncepcji rozwoju skoncentrowanej nie tylko na rynkach Europy Zachodniej. – Udział w działaniu „Paszport do eksportu" to dla nas szansa na realizację przemyślanej strategii ekspansji międzynarodowej – wyjaśnia Maciej Mielcarek, Wiceprezes Aduma S.A. – Projekt, który realizujemy do połowy 2014 roku, zakłada nie tylko realizację misji gospodarczych i rozwijanie współpracy z partnerami międzynarodowymi ale także udział w projektach ekspozycyjnych o międzynarodowym charakterze. W naszym obszarze zainteresowań są nie tylko partnerzy z Europy Zachodniej ale także ze Stanów Zjednoczonych i Azji, gdzie bardzo często można pozyskiwać bardzo znaczące i prorozwojowe kontrakty. Uczestnictwo w projektach targowych to także okazja do poszerzenia know-how Spółki notowanej na rynku New Connect.

Do tej pory Aduma S.A. uczestniczyła w globalnych projektach wystawienniczych, m.in. targach InfoComm w Las Vegas czy CEBiT w Hannowerze, gdzie w 2011 roku Spółka była głównym dostawcą technologii na polskie stoisko przygotowywane przez Ministerstwo Gospodarki RP. Dzięki wsparciu funduszy Unii Europejskiej będzie możliwa szersza i bardziej kompleksowa ekspansja producenta angażujących systemów multimedialnych. To także okazja do prezentacji nowatorskich rozwiązań na rynku globalnym.

W gronie firm, które otrzymały dofinansowanie znalazły się oprócz Adumy m.in. producent tuszy Black Point z Bielan Wrocławskich, lider audiobooków Audioteka.pl i agencja social media Socjalizer.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)