Goldbach Audience rozwija współpracę z grupą Polska Dawka Rozrywki. Dzięki podpisanej umowie do sieci przystąpiło pięć serwisów grupy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Torebunia.pl, KobieceGadzety.pl, WeselnyBox.pl, Wydziarana.pl i Motofrik.pl są oparte na kontencie tworzonym przez internautów oraz na treściach generowanych przez same witryny. Każda ze stron umożliwia oglądanie, komentowanie i dodawanie grafik czy prostych materiałów poradnikowych.

Serwisy, o których mowa zostały przejęte przez Goldbach Audience od sieci Evolution Media Net. Tym samym Goldbach Audience ma w swoim portfolio prawie wszystkie witryny Polskiej Dawki Rozrywki.

Przyłączone strony są najchętniej odwiedzane przez użytkowników w wieku 20-44 l., korzystających z internetu codziennie lub prawie codziennie i mających długi staż w poruszaniu się po sieci. Jest to grupa chętnie dzieląca się swoimi opiniami i spostrzeżeniami z innymi.

Reklamodawcy chcący dotrzeć do wspomnianych użytkowników mają sposobność korzystania zarówno z form płaskich jak i tych, ukazujących się na warstwie konkretnego serwisu. Dodatkowo witryny umożliwiają przeprowadzanie kampanii wideo. Warto podkreślić, że wymienione serwisy posiadają duże bazy mailingowe. Serwisy grupy znajdujące się w portfolio Goldbach Audience mają potencjał ok. 2 482 000 kont.

Witryny z grupy Polska Dawka Rozrywki są platformami, na których internauci mogą wymieniać się swoimi obserwacjami, pomysłami, inspiracjami. Pozwalają użytkownikom wyrażać siebie i po prostu bawić się. Jestem przekonany, że dobry nastrój, który wywołują treści publikowane na naszych serwisach, przekłada się na pozytywne emocje wobec reklam emitowanych w ich otoczeniu – mówi Hubert Wydrych, Prezes Zarządu wydawcy grupy PDR.

Polska Dawka Rozrywki to jedna z największych w Polsce grup internetowych portali rozrywkowych. Łączny zasięg witryn grupy, po podpisaniu przez nią współpracy strategicznej z SerialeOnline.pl i VideoAnyfiles.pl, ma wynieść ok. 39 mln odsłon i 4,5 mln UU (Google Analytics).

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)